۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
واریز هزار میلیارد تومان سود برای ۲ میلیون سهامدار

واریز هزار میلیارد تومان سود برای ۲ میلیون سهامدار

بیش از ۲ میلیون و ۲۲۸ هزار سهامدار در هفته سوم مرداد ماه امسال، هزار میلیارد تومان، سود سهام خود را از طریق اطلاعات سامانه سجام دریافت کردند.

به گزارش بازار، اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص جزییات واریز سود سهامداران در سومین هفته از مرداد ماه سال جاری حاکی از آن است که ۲۱ ناشر سود جاری و سود سنواتی ۲ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۱۱۶ سهامدار را که شامل یک هزار و ۳ میلیارد و ۷۸۴ میلیون تومان می‌شود را با حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده اند.
واریز سود جاری ۱۸ ناشر

این گزارش می‌افزاید: در هفته سوم مرداد ماه امسال، ۱۸ ناشر «مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن، سرمایه‌گذاری و توسعه خوزستان، سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، شیر پاستوریزه پگاه گلستان، تجارت الکترونیک پارسیان، سرمایه‌گذاری توسعه توکا، تولید و صادرات ریشمک، فرآورده‌های نسوز پارس، فجر انرژی خلیج فارس، مجتمع فولاد خراسان، آسان پرداخت پرشین، سامان گستر اصفهان، گروه صنعتی ملی، خمیرمایه رضوی، نیان الکترونیک، پتروشیمی جم، بیمه کارآفرین و نورد آلومینیوم» سود جاری ۲ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۹۸۷ سهامدار که شامل ۹۸۷ میلیارد و ۶۰۴ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

واریز سود سنواتی ۳ ناشر
همچنین، در این دوره زمانی، ۳ شرکت «مجتمع فولاد خراسان، ملی سرب و روی و بیمه آرمان»، سود سنواتی ۴۴ هزار و ۱۲۹ سهامدار را که شامل ۱۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان می‌شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرده‌اند.

پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان از ابتدای سال
از ابتدای سال جاری تا پایان هفته سوم مرداد ماه، ۲۶۲ ناشر، سود ۲۷ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۶۰۴ سهامدار را که شامل ۲۲ هزار و ۵۸۲ میلیارد و ۳۴۲ میلیون تومان می‌شود را با سامانه سجام پرداخت کرده اند.

کد خبر: ۲۳۶٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha