۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
انعقاد قرارداد تسهیلات ۱۴۰ هزار واحد روستایی
معاون امور بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن خبر داد

انعقاد قرارداد تسهیلات ۱۴۰ هزار واحد روستایی

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: تا پایان مرداد، همه ۲۰۰ هزار واحد روستایی که تعهد سال گذشته بنیاد است، تسهیلات بانکی خود را دریافت می‌کنند.

به گزارش بازار، مجید جودی معاون روستایی بنیاد مسکن گفت: تا امروز بانک‌های عامل بالغ بر ۱۴۰ هزار فقره عقد قرار داد برای پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی را انجام دادند.

جودی افزود: با هماهنگی استانداران و تاکید رئیس جمهور با ۲ ماه تاخیر، بانک‌های عامل تا پایان مرداد با همه ۲۰۰ هزار متقاضی وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی (سهمیه پارسال در مناطق روستایی وشهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت) عقدقرار داد می‌کنند.

وی گفت: استان‌ها طبق برنامه ۲۰۰ هزار متقاضی را به بانک‌های عامل معرفی کردند و تاکنون با بیش از ۷۲ درصد از متقاضیان عقد قرارداد شده است.

معاون روستایی بنیاد مسکن افزود: بیش از ۹۰ درصد از کسانی که عقد قرار داد کردند موفق به دریافت قسط اول وام خود شدند و کار ساخت مسکن را شروع کردند.

جودی درباره تعدادی از متقاضیان تسهیلات که قرار بود ۱۰۰ میلیون دوم را در قالب متمم دریافت کنند هم گفت: از ۱۴۰ هزار نفری که عقد قرارداد کردند ۲۵ هزار واحد آن یعنی ۵۰ هزارفقره وام متمم بودند و ۱۲۰ هزار واحد از ابتدا وام ۲۰۰ مییلیونی دریافت کردند.

(از ابتدای پارسال مبلغ پرداخت تسهیلات مسکن روستایی ۱۰۰ میلیون بود واز دی ماه پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی شروع شد به همین دلیل متقاضیانی که تا قبل از ۲۵ آبان پارسال وام ۱۰۰ میلیونی دریافت کردند می‌توانستند ۱۰۰ میلیون دوم را در قالب متمم دریافت کنند).

کد خبر: ۲۳۶٬۵۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha