۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
قدیمی‌ترین بندر مازندران با مشکل رسوب مواجه است
معاون مهندسی امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی:

قدیمی‌ترین بندر مازندران با مشکل رسوب مواجه است

نوشهر - عضو هیئت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی بر لزوم رفع مشکل رسوبگذاری در حوضچه و کانال دسترسی بندر نوشهر تأکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمدرضا اله یار در نشست بررسی مشکلات و چالش های حوزه فنی و مهندسی بندر نوشهر با اعلام این مطلب افزود : خوشبختانه با زیر ساخت های مناسبی که در سال های گذشته ایجاد شده شاهد عملکرد مطلوب بندر نوشهر در بخش تخلیه و بارگیری کالا هستیم.

وی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی یک سازمان بین المللی است افزود : به همین خاطر حوزه معاونت مهندسی و توسعه امور زیر بنایی تلاش می کند در بخش پروژه ها از الگوهای بین المللی بهره گیری نماید و امیدواریم با تکمیل فرایندهای کاری در مدیریت پروژه ها شاهد کارایی و اثربخشی آن در راستای اهداف سازمانی باشیم.

اله یار همچنین خواستار اجرای دقیق سامانه جامع مدیریت پروژه در راستای نظارت بهینه بر  طرح های زیربنایی و تجهیزاتی در بنادر سراسر کشور شد.

محمدتقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با ارائه گزارشی از پروژه ها و طرح های زیربنایی در دست اقدام ، مشکل انباشت رسوب در بندر نوشهر به دلیل وجود دو رودخانه در ضلع جنوب شرقی را مهمترین چالش فراروی این بندر بر شمرد و خواستار مساعدت مسئولان ارشد سازمان برای اجرای سامانه رسوبگیر شد.

بندر نوشهر قدیمی ترین بندر مازندران محسوب می شود.

کد خبر: ۲۳٬۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha