مجلس مرجع تصمیم‌گیری درباره سلاح ورزی نیست
رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

مجلس مرجع تصمیم‌گیری درباره سلاح ورزی نیست

اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به مسائل پیش آمده درباره رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: مرجع تصمیم گیری درباره انتخابات اتاق بازرگانی مجلس نیست.

به گزارش بازار، عزت الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به مسائل پیش آمده درباره رئیس اتاق بازرگانی ایران و حضور وی و به همراه رئیس کمیسیون اقتصادی در یک جلسه رسمی اتاق گفت: این نشست، جلسه رسمی بود و با توجه به اینکه محل تصمیم گیری درباره موضوعات پیش آمده برای اتاق بازرگانی مجلس شورای اسلامی نیست من و آقای پورابراهیمی در این جلسه شرکت کردیم.

وی افزود: مرجع تصمیم گیری درباره انتخابات اتاق بازرگانی مجلس نیست اما از آنجایی که جلسه برگزار شده یک جلسه رسمی بود و با حضور رئیس مجلس ویتنام و هیئت پارلمانی و اقتصادی آن کشور برگزار می‌شد آقای قالیباف تاکید داشتند که از آنجایی که یک جلسه رسمی و دوجانبه بین ایران و ویتنام است لذا من و آقای پورابراهیمی جهت پیشبرد روابط تجاری و اقتصادی با ویتنام در این همایش شرکت کنیم.

تالارپشتی تاکید کرد: بنده به عنوان رئیس کمیسیون صنایع و نماینده مجلس شورای اسلامی انتظار دارم نهادهای مسئول درباره موضوعات پیش آمده در انتخابات اتاق تصمیم گیری و آن را به عموم مردم اعلام کنند.

کد خبر: ۲۳۶٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha