۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
شاخص نزدک و چارت بیت کوین
کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

شاخص نزدک و چارت بیت کوین

زینلی کارشناس بازارهای مالی گفت: در چارت نزدک‌ (Nasdaq) امکان اصلاح فراهم شده، اما بیت کوین در حمایت معتبر کانال صعودی خود است.

سمیه شوریابی؛ بازار: مهدی زینلی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در تحلیلی که از شاخص نزدک (Nasdaq) و همچنین بیت کوین ارائه داد تشریح کرد: در قیاس کلان اقتصادی بازارهای جهانی در رابطه با شاخص نزدک‌ (nasdaq) با چارت بیت کوین باید گفت این دو با هم رابطه نسبتاً مستقیم دارند بطوریکه زمانی شرایط رشد شاخص نزدک‌ فراهم باشد بیت کوین نیز گارد صعودی می‌گیرد، بازار کریپتو کارنسی ها رفته رفته به بلوغ بیشتری می‌رسند از این رو متغیرهای اقتصادی کلان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشند.

این تحلیلگر بازارهای مالی در ادامه اظهار داشت: در چارت nasdaq امکان اصلاح فراهم شده، اما بیت کوین در حمایت معتبر کانال صعودی خود است.

شاخص نزدک و چارت بیت کوین

زینلی با بیان اینکه همچنان تحلیل قبلی از بیت کوین با عنوان اصلاح تا محدوده ۲۲ هزار دلار پابرجا می باشد ابراز داشت: با این وجود امکان آن وجود دارد که بیت کوین مجدد ناحیه ۳۲ و این‌بار ۳۴ دلار را نیز لمس کند و بعد اصلاحی از جنس زمان و قیمت انجام دهد، تمامی سناریوها و آیتم های تحلیلی برای میان مدت اعتبار دارند لذا در بلندمدت تارگت های خوبی برای بیت کوین پیش بینی می‌شود.

شاخص نزدک و چارت بیت کوین

زینلی همچنین آگاهی نسبت به بازارهای پر ریسکی مانند کریپتو کارنسی ها (رمزارزها) را لازم خواند.

کد خبر: ۲۳۶٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha