۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
مشکل آبرسانی به تویه دروار دامغان رفع شد
مدیرعامل آبفای استان سمنان در گفتگو با بازار:

مشکل آبرسانی به تویه دروار دامغان رفع شد

سمنان- طاهری، مدیرعامل آبفای استان سمنان از رفع مشکل آبرسانی به روستای تویه دروار دامغان خبر داد و گفت: خط لوله این روستا دچار شکستگی شده بود که با تلاش پرسنل آبفا مشکل حل شد.

محمد طاهری در گفتگو با بازار، ضمن بیان اینکه با تلاش و کوشش پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان مشکل روستای تویه رود بار شهرستان دامغان برطرف شد، تاکید کرد: هم اکنون آب روستای تویه دروار بدون مشکل برای مردم در جریان است.

وی تصریح کرد: طی بازدیدی میدانی که توسط پرسنل این امور از سرچشمه روستا انجام گردید، لوله پلی اتیلن ۹۰ که دچار گرفتگی شده بود رفع گیر و همچنین شیرفلکه‌ ها برای توزیع آب در همه مناطق روستا تنظیم شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان بیان کرد: لوله پلی اتیلن ۱۱۰ در خیابان امامزاده شهر دیباج که بعلت تردد وسایل نقلیه دچار شکستگی شده بود توسط پرسنل واحد اتفاقات شهر دیباج ترمیم شده است.

طاهری بیان کرد: با توجه به ثبت نام متقاضیان مسکن ملی در شهر دیباج با که حضور معاون عمرانی فرماندار و دیگر مسئولان و افراد متقاضی در شهرداری دیباج برگزار شد موانع و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه از اداره‌های آب و فاضلاب، برق، بنیاد مسکن، مسکن و شهرسازی و تأمین اجتماعی حضور داشتند که مسکن ملی شهر دیباج با ثبت نام نهایی ۳۹ نفر انجام که زمین‌ها تحویل متقاصیان شد.

مدیرعامل آبفای استان سمنان گفت: ۱۳۷ قطعه دیگر آماده واگذاری به افراد واجدالشرایط هستند که تأمین آب شرب این متقاضیان بر عهده شرکت آب و فاضلاب استان سمنان خواهد بود.

تویه دروار در شمال شهرستان دامغان قرار دارد.

کد خبر: ۲۳۶٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha