۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
دیدار رئیس دفتر منطقه‌ای ایکائو با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری

دیدار رئیس دفتر منطقه‌ای ایکائو با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با رئیس دفتر منطقه ای ایکائو دیدار و گفت‌وگو کرد و به تشریح توانمندی‌ها و دستاوردهای ایران در صنعت حمل و نقل هوایی پرداخت.

به گزارش بازار، محمد ابوبکر فارع رئیس دفتر منطقه ای ایکائو با کاپیتان محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار کاپیتان محمدی بخش به تشریح توانمندی ها و دستاوردهای ایران در صنعت حمل ونقل هوایی پرداخت و ضمن تبیین راه‌های توسعه با دفتر منطقه ای ایکائو، خواستار استفاده از ظرفیت‌های آموزشی ایران در منطقه شد.

وی آموزش های متقابل را فصل مشترک توافقنامه های گسترده مابین ایران و سایر کشورهای دنیا عنوان کرد و گفت: به دلایل مختلف از جمله تحریم، در ایران ظرفیت شرکت های دانش بنیان به طور چشمگیری مورد استفاده قرار می گیرد و با این اقدام توانمندی های مضاعفی به بخش هوایی ایران و دنیا افزوده شده بنابراین انتظار می رود دفتر منطقه ای ایکائو بتواند از این ظرفیت ها نیز استفاده کند.

در ادامه این نشست محمد ابوبکر فارع نیز ضمن ابراز خرسندی از حمایت ها و همکاری تیم ایران بیان کرد: دفتر منطقه ای ایکائو برای ایجاد ظرفیت و بهبود آموزش آماده همکاری است و همچنین در زمینه رفع یافته ها و اصلاحات در صنعت حمل و نقل هوایی نیز کمک خواهد کرد.

گفتنی است؛ در این دیدار مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رئیس سازمان هواشناسی کشور، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره)، مدیران سازمان هواپیمایی کشوری و هیاتی از دفتر منطقه ای ایکائو حضور داشتند.

کد خبر: ۲۳۵٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha