۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
۸۵ میلیون بشکه میعانات گازی در منطقه پارس جنوبی تولید شد
در گفت وگو با بازار مطرح شد:

۸۵ میلیون بشکه میعانات گازی در منطقه پارس جنوبی تولید شد

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵ میلیون بشکه میعانات گازی در پارس جنوبی تولید شد.

احمد محمدی زاده در حاشیه نشست مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه انرژی و نفت و گاز و پتروشیمی دارد و باید از تمام پتانسیل موجود نهایت بهره را ببریم.

وی افزود: اجرای طرح های جدید پتروشیمی موجبات افزایش ظرفیت تولیدات و بهبود اشتغال در منطقه می شود و برای تحقق این مهم نهایت توان خود را به کار می گیریم.

استاندار بوشهر از تولید و شیرین سازی ۶۴ میلیارد متر مکعب گاز در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس آمار موحود، از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، ۶۴ هزار میلیون متر مکعب گاز، شیرین سازی و به خط سراسری تزریق شده است.

محمدی زاده اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، بالغ بر ۸۵ میلیون بشکه میعانات گازی و ۷۴۰ هزار تن اتان نیز در مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شده است.

وی اضافه کرد: تولید ۲۱۱ تن گوگرد دانه بندی شده و تولید ۲ میلیون تن محصولات پروپان و بوتان نیز از دیگر تولیدات مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی در سال جاری تاکنون است.

استاندار بوشهر ابراز داشت: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور در صنایع استان بوشهر توجه و تاکید قرار دارد و سازمان صمت استان بوشهر نیز در این مسیر اهتمام دارد.

محمدی زاده گفت: حمایت از تولید و تلاش برای بهبود وضعیت اشتغال جوانان بومی از برنامه های مدیریت استان در سال جاری است.

کد خبر: ۲۳۵٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha