۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
شهرک‌های صنعتی در اولویت واگذاری اراضی بوشهر باشند
استاندار بوشهر:

شهرک‌های صنعتی در اولویت واگذاری اراضی بوشهر باشند

بوشهر - گراوند، استاندار بوشهر گفت: اولویت واگذاری اراضی در بخش صنعت استان بوشهر باید به سمت شهرک‌ها و نواحی صنعتی باشد.

به گزارش بازار، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در نشست ستاد سرمایه‌گذاری استان بوشهر در استانداری بوشهر اظهار داشت: مردم از نظام اداری و سیستم گرفتن مجوز و صدور آن گلایه دارند.

وی با بیان اینکه گلایه موجب اختلال در اقدامات استان در زمینه رونق کسب‌وکار می‌شود، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با درخواست‌های مجوز سرمایه‌گذاری در این استان دو هفته برای تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در سامانه پنجره واحد صدور این مجوزها فرصت دارند.

گراوند اضافه کرد: به منظور تسریع در رفع مشکلات متقاضیان و تقویت فضای کسب‌وکار، ضرورت دارد پرونده‌های موجود در سامانه پنجره واحد در کوتاه‌ترین زمان تعیین تکلیف شود.

وی تصریح کرد: اداره کل امور اقتصادی و دارایی و دیگر دستگاه‌های مرتبط ازجمله امور اراضی و منابع طبیعی دو هفته برای تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در سامانه پنجره واحد صدور مجوزهای استان مهلت ‌دارند.

گراوند با بیان اینکه فعال شدن سامانه پنجره واحد صدور مجوزهای استان کمک به شفاف‌سازی و سلامت مالی می‌کند، گفت: باید دستگاه‌های استان بوشهر برای شفاف‌سازی و سلامت مالی به فعال شدن این سامانه کمک کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های مسکوت مانده در این سامانه اقدام شود، اظهار کرد: شفاف‌سازی، کاهش هزینه و وقت و جلوگیری از مراجعه‌ها به اداره‌های استان بوشهر از جمله اهداف ایجاد سامانه پنجره واحد صدور مجوزها بوده است.

کد خبر: ۲۳٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha