۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
افزایش ۳۰ درصدی تحویل اتان مجتمع گاز پارس جنوبی به پتروشیمی‌ها
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

افزایش ۳۰ درصدی تحویل اتان مجتمع گاز پارس جنوبی به پتروشیمی‌ها

بوشهر - مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: میزان اتان تحویلی به مجتمع‌های پتروشیمی جم، کاویان و مروارید در دو ماهه اول سال ۹۹ نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی،  هادی هاشم‌زاده فرهنگ اظهار داشت: تحویل خوراک به پتروشیمی پارس در دو ماهه اول سال جاری با توجه به آغاز تعمیرات اساسی پالایشگاه اول از ۱۵ اردیبهشت‌ماه، همچنان به صورت مستمر در حال انجام است که با پایان تعمیرات این میزان افزایش نیز می‌یابد.

وی با اشاره به نقش مهم و بنیادی مجتمع گاز پارس جنوبی در توسعه صنعت پتروشیمی در کشور اظهار داشت: میزان اتان تحویلی به مجتمع‌های پتروشیمی جم، کاویان و مروارید در دو ماهه اول سال ۹۹ نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

فرهنگ با اشاره به این مطلب که تنوع سبد محصولاتی مجتمع گاز پارس جنوبی نشان دهنده اهمیت فراوان نقش این شرکت در بخش‌های صنعتی است، اظهار داشت: هم اکنون علاوه مجتمع‌های پتروشیمی جم، کاویان، مروارید، برزویه، پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، امور بین‌الملل شرکت ملی نفت، امور بین‌الملل شرکت ملی گاز و دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران دریافت‌کننده تولیدات مجتمع هستند.

وی با بیان اینکه مجتمع گاز مشتریان مهمی دارد که هدف اصلی نیز کسب رضایت حداکثری در این راستا است، افزود: در راستای اهداف استراتژیک مجتمع و جلب رضایت حداکثری مشتریان و با توجه به هدف‌گذاری انجام شده، میزان رضایت‌مندی مشتریان ۹۶ درصد بوده که ۳ درصد بیش از میزان هدف‌گذاری است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: همسو با سال جهش تولید، مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام اقدامات و برنامه های دقیق در مسیر شکوفایی و رشد اقتصادی کشور گام های موثری بر خواهد داشت.

کد خبر: ۲۳٬۵۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha