۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
افزایش ۲۶ درصدی تولید در لاستیک بارز کردستان|احداث فاز توسعه ای شرکت در دستور کار قرار دارد
مدیر عامل شرکت لاستیک بارز کردستان:

افزایش ۲۶ درصدی تولید در لاستیک بارز کردستان|احداث فاز توسعه ای شرکت در دستور کار قرار دارد

سنندج – مفاخری، مدیر عامل شرکت لاستیک بارز کردستان از افزایش ۲۶ درصدی تولید لاستیک در سه ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، کاوه مفاخری ظهر امروز در جمعه خبرنگاران رسانه های استان کردستان اظهار کرد: تقویت ارتباط بین مردم و شرکت لاستیک بارز به عنوان یکی از اولویت های اصلی در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا سعی می شود که با برگزاری نشست های منظم و مستمر خبری زمینه برای تقویت این مهم فراهم شود.

وی هدف از افزایش ارتباط بین افکار عمومی و شرکت لاستیک بارز را شفاف سازی در راستای معرفی این شرکت عنوان کرد و گفت: در حال حاضر شمار زیادی از مردم استان در جریان فعالیت های این شرکت نیستند و به همین دلیل ما سعی می کنیم که ضمن ارتباط با اصحاب رسانه شفاف سازی فعالیت ها و عملکرد شرکت را در سطح استان دنبال کنیم.

وی با اشاره به فعالیت ۹۵۵ نفر در شرکت لاستیک بارز کردستان، یادآور شد: بارز کردستان سهم زیادی در راستای ایجاد اشتغال در استان کردستان دارد و خوشبختانه هم اکنون این شرکت سهم اشتغال اسمی خود را به صورت ۱۰۰ درصد عملیاتی کرده است.

مدیرعامل شرکت لاستیک بارز کردستان گفت: شرکت بارز کردستان در طول سال گذشته با تولید ۳۸ هزار تن رکورد جدیدی در راستای تولید سالانه بر جای گذاشت و به همین دلیل بالغ بر پنج میلیون حلقه لاستیک تولید شده و وارد بازار شده است.

وی به رشد تولید شرکت در سه ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی سه سال اخیر روند رشد تولید در شرکت بارز کردستان افزایشی بوده و در همین راستا در سه ماهه اول سال جاری نیز با تولید بیش از ۱۰ هزار تن لاستیک، میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش پیدا کرد.

مفاخری با اشاره به برنامه های شرکت لاستیک بارز کردستان در راستای توسعه و تقویت فعالیت ها، بیان کرد: فاز توسعه ای شرکت در دستور کار قرار گرفته است و خوشبختانه به دنبال پیگیری های صورت گرفته کاز انتخاب پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طی ماه آینده عملیات اجرایی فاز توسعه ای شرکت آغاز می شود، افزود: خوشبختانه کار تامین اعتبار صورت گرفته و حتی سفارش محصولات برای واردات آنها نیز صورت گرفته است و انتظار می رود که در آینده ای نزدیک این مهم عملیاتی و اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت بارز کردستان در پایان ضمن تقدیر از نگاه ویژه مسئولان و مدیران استان در راستای کمک به رفع مشکلات این شرکت، اظهار کرد: خوشبختانه نگاهی ویژه به این شرکت وجود دارد و انتظار می رود که این حمایت ها همچنان تداوم داشته باشد تا ما بتوانیم سهم بیشتری در بخش تولید و ایجاد اشتغال در استان کردستان داشته باشیم.

کد خبر: ۲۳۵٬۸۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha