۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
گزارش کمیسیون اجتماعی پیرامون بیمه کارگران ساختمانی فردا در صحن بررسی می شود
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

گزارش کمیسیون اجتماعی پیرامون بیمه کارگران ساختمانی فردا در صحن بررسی می شود

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از اتمام بررسی طرح اصلاح ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی خبر داد و افزود: گزارش کمیسیون اجتماعی پیرامون این طرح فردا در صحن بررسی می شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین گودرزی، در تشریح جزئیات دستورکار امروز(دوشنبه ۱۶ مردادماه) کمیسیون اجتماعی گفت: در ابتدای این نشست سوالات آقایان درخشان، سرمدی و کعب عمیر از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نهایت آقای سرمدی از سوال خود انصراف داده و آقایان درخشان و کعب عمیر از پاسخ های وزیر کار قانع نشدند بنابراین سوال جهت بررسی به صحن علنی ارسال شد.

وی تصریح کرد: در بخش دوم این نشست گزارش کمیته بررسی طرح اصلاح ماده(۵) بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی مورد بررسی قرار گرفته و گزارش جمع بندی جهت ارائه در صحن مجلس آماده شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: این گزارش فردا در نشست علنی مجلس بررسی خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونانش، رئیس سازمان تامین اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور و نماینده مرکز پژوهش های مجلس حضور داشتند.

کد خبر: ۲۳۵٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha