۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
عدم توجه جدی به صنعت چاپ و بسته‌بندی| استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا ضروری است
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد؛

عدم توجه جدی به صنعت چاپ و بسته‌بندی| استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا ضروری است

اصفهان -کشانی؛ رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با وجود، اهمیت حوزه بسته‌بندی و چاپ عدم توجه جدی به این حوزه، موجب متضرر شدن صنایع شده و در صادرات محصولات تولیدی کشور و به ویژه اصفهان تاثیرگذار بوده است

امیر کشانی در گفت و گو با خبرنگار بازار، ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل انجمن چاپ و بسته‌بندی این امر را در افزایش قدرت چانه زنی فعالان این صنعت و پیگیری مشکلات از طریق اتاق بازرگانی اصفهان حایز اهمیت دانست، اظهار کرد: لازمه موفقیت در عرصه تجارت را ناشی از توجه به سه مرحله تولید، بسته بندی و صادرات است.

وی افزود: اهمیت حوزه بسته‌بندی و چاپ در صادرات محصولات تولیدی کشورمان، متاسفانه در سال‌های گذشته، عدم توجه جدی به این صنعت، موجب متضرر شدن صنایع شده است.

صنعت چاپ و بسته‌بندی هفتمین صنعت دارای گردش مالی بالا در آمریکا است

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: صنعت چاپ و بسته‌بندی هفتمین صنعت دارای گردش مالی بالا در آمریکا است؛ در کشورهای پیشرفته جهان برای این صنعت اهمیت زیادی قائل هستند.

وی با بیان اینکه ما در دوره دهم قصد داریم به تمامی ذی‌نفعان فرصت حضور و استفاده از ظرفیت‌های اتاق را بدهیم، تاکید کرد: لازمه این امر حضور پررنگ فعالان اقتصادی در پارلمان بخش خصوصی و فعالیت در قالب اتحادیه و انجمن است چراکه بر این اعتقادیم که فعالیت گروهی موجب افزایش قدرت چانه زنی برای پیگیری و رفع مشکلات هر صنف خواهد شد.

اتحاد رقبا موجب رشد صنایع است

کشانی با اشاره به اینکه اتحاد رقبا موجب رشد صنایع است، تاکید کرد: مدل اتحاد رقبا در موضوعات مختلف مانند قیمت‌گذاری، واردات، مشتری مداری و تامین مواد اولیه حایز اهمیت است و باید با این مدل از فرصت‌های موجود استفاده کرد.

وی ادامه داد: استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، تحقیق و پژوهش برای حضور در نمایشگاه‌های مطرح، استفاده بهینه از فرصت طلایی حضور در عرصه بین المللی و تشکیل اتحادیه، انجمن و کمیته‌ای برای جذب و توزیع ظرفیت‌های موجود بین تمامی فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی از دیگر موضوعاتی است که باید در این عرصه به آنها توجه داشته باشیم.

کد خبر: ۲۳۵٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha