۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
ریزش شاخص دلار به کانال ۱۰۱| سیگنال کوتاه مدت مثبت برای بازار طلا
تحلیل بازار فارکس؛

ریزش شاخص دلار به کانال ۱۰۱| سیگنال کوتاه مدت مثبت برای بازار طلا

دلار آمریکا صبح روز دوشنبه و همزمان با آغاز هفته معاملاتی پیش رو، تحت تاثیر آمار تولید شغل در این کشور با اندکی ضعف روبرو شد.

به گزارش خبرنگار بازار، دلار آمریکا صبح روز دوشنبه و همزمان با آغاز هفته معاملاتی پیش رو، تحت تاثیر آمار تولید شغل در این کشور با اندکی ضعف روبرو شد.

بر اساس این گزارش، اقتصاد آمریکا طی یک ماه گذشته تعداد مشاغل کمتری تولید کرده که نشانگر ادامه ضعف در دستگاه های اقتصادی این کشور است. از سوی دیگر، میزان حقوق پرداختی به کارگران نیز رکورد کمترین میزان افزایش را در ماه جولای شکسته است.

با این حساب، شاخص دلار به کمترین میزان یک هفته خود طی روز دوشنبه رسیده که مجموع این عوامل حاکی از احتمال ادامه سیاست افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا است؛ موضوعی که می تواند تاثیر منفی بسزایی بر بازار این کشور و دیگر بخش های جهان بر جای بگذارد.

در همین راستا، شاخص دلار طی روز دوشنبه به ۱۰۱.۷۳ در زمان تنظیم این گزارش کاهش یافته که می تواند سیگنال کوتاه مدت خوبی برای طلا و دیگر کامودیتی های موجود در بازار قلمداد شود.

مهمترین رخداد مهم پیش روی دلار و شاخص آن برای هفته جاری، در روز پنجشنبه خواهد بود که قرار است نرخ تورم ماه جولای از سوی فدال رزرو منتشر شود. بر اساس آخرین اطلاعات موجود، نرخ تورم آمریکا برای ماه جولای باید حدود ۴.۷ درصد گزارش شود که همچنان از هدف تعیین شده از سوی فدال رزرو و دیگر نهادهای اقتصادی این کشور فاصله دارد.

کد خبر: ۲۳۵٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha