۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
ارائه تسهیلات ویژه ازدواج زوجین دهه شصتی‌ها

ارائه تسهیلات ویژه ازدواج زوجین دهه شصتی‌ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اهتمام بر ازدواج زوجین دهه شصتی حرکت بسیار مهمی است که می‌تواند بخشی از خلاء‌های موجود در بحث خانواده را پوشش دهد.

به گزارش بازار، انسیه خزعلی؛ معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در نشست مشترک با مسئولان بانک قرض الحسنه مهر ایران و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر که امروز ۱۵ مرداد به منظور امضای تفاهم نامه ارایه تسهیلات ویژه ازدواج زوجین دهه شصتی ساکن در روستا در محل این معاونت تشکیل شد، گفت: اهتمام بر ازدواج زوجین دهه شصتی حرکت بسیار مهمی است که می‌تواند بخشی از خلاء‌های موجود در بحث خانواده را پوشش دهد.

خزعلی افزود: در سال پیش رو بتوان همین تسهیلات ویژه را به زوجین دهه شصتی ساکن در شهر نیز تعمیم داد.

سعید شمسی نژاد؛ مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با ارائه گزارشی از تسهیل روند ارائه تسهیلات به متقاضیان این بانک از جمله شرکت‌های دانش بنیان و هیئات مذهبی ابراز امیدواری کرد، افزایش تعاملات در راستای این تفاهم نامه موجب حل مسئله ازدواج جوانان شود.

بیت اله برقراری؛ مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با ابراز خوشحالی از این حرکت گفت: با توجه به فرمایش حضرت امام (ره) که معتقد بودند عشایر ذخایر این انقلاب هستند، امروز شاهد هستیم که عشایر و روستاییان در همه صحنه‌های انقلاب حضور موثر داشتند و بسیار جای خرسندی است که دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این قشر دارد.

برقراری افزود: در مساله جمعیت، حمایت از ازدواج جوانان مجرد دهه شصتی یک ضرورت می‌باشد.

خانم خزعلی در هفته ملی خانواده، وعده ارائه تسهیلات ویژه ازدواج از جمله جهیزیه و بیمه برای زوجین دهه شصتی ساکن در روستا را داده بود که گام نخست این وعده معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، صبح امروز عملیاتی شد.

کد خبر: ۲۳۵٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha