۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۷
۱۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت ریزی آزادراه زنجان - قزوین هزینه می‌شود
مدیرکل راهداری استان زنجان:

۱۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت ریزی آزادراه زنجان - قزوین هزینه می‌شود

زنجان- مدیرکل راهداری استان زنجان گفت: ماهانه حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت ریزی آزادراه زنجان - قزوین هزینه می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از راهداری زنجان، جعفر قزوینیان گفت: ماهانه حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت ریزی آزادراه زنجان - قزوین هزینه می‌شود.

وی به آخرین وضعیت روکش آسفالت آزادراه زنجان به قزوین اشاره کرد و بیان داشت: عملیات اجرایی این مسیر طبق برنامه ریزی ها در حال انجام است.

مدیرکل راهداری استان زنجان، گفت: در زمان حاضر حاضر سه گروه مستقل در این آزادراه مشغول به کار آسفالت ریزی هستند و با اقدامات انجام گرفته، طی دو ماه گذشته ۳۵ تا ۴۰ کیلومتر از باند جنوبی آزادراه لکه گیری اساسی شد و همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون نیز کار لکه گیری ۱۰ کیلومتر باند شمالی آزادراه انجام شده است و این روند همچنان تا پایان فصل عمرانی ادامه دارد.

قزوینیان اظهار داشت: دو شرکت پیمانکاری طرف قرارداد از دو کارخانه، آسفالت مورد نیاز را تامین و نسبت به توزیع و پخش آن مبادرت می کنند و امیدواریم مشکلات آسفالت آزادراه با این میزان کار و در پایان فصل کاری به حداقل برسد و در سال بعد تکمیل شود.

وی گفت: برای بهسازی و لکه‌گیری آزادراه زنجان به قزوین قرارداد ۳۵۰ میلیارد تومانی و همچنین یک قرارداد ۴۰ میلیارد تومانی برای مدت ۲ سال منعقد شده است تا قسمت های بحرانی آزادراه از کیلومتر ۶۸ به بعد ترمیم و اصلاح شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان ادامه داد: در این آزادراه در کل ۶ تا هفت کیلومتر مسیر بحرانی وجود دارد که بهسازی و ترمیم آنها موجب افزایش رضایتمندی مسافران و رانندگان می شود.

قزوینیان افزود: مشکلات آسفالت در آزادراه زنجان به قزوین نارضایتی هایی را در بین عموم به ویژه رانندگان وسائط نقلیه ایجاد کرده بود که با کارهای انجام شده ۷۰ درصد این مشکلات رفع شده است و مابقی نیز طی دو ماه آینده مرتفع خواهد شد.

کد خبر: ۲۳۵٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد ملکی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      0 0
      بخدا اصلا به واقعیت نزدیک نیست وجب به وجب اتوبان زنجان قزوین مثل جگر ذلیخا ست.بخدا راست میگم