معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور گزارشی از عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه کرد
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور گزارشی از عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه کرد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس با اشاره به حضور معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور در کمیسیون متبوعش، گفت: دهقانی فیروزآبادی گزارشی از عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان در این جلسه ارائه کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، روح‌الله عباس‌پور در تشریح جلسه امروز (یکشنبه ۱۵ مردادماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به حضور معاون علمی فناوری ریاست‌جمهوری در این کمیسیون به منظور ارائه گزارش عملکرد در حوزه وظایف کمیسیون صنایع و معادن اشاره کرد و گفت: معاون علمی فناوری ریاست جمهوری ضمن ارائه گزارش از عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان، از نمایندگان بابت تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان قدردانی کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روح‌الله دهقانی فیروزآبادی همچنین نگرانی‌های خود را نسبت به نحوه تدوین و تنظیم برنامه هفتم توسعه مطرح کرد به خصوص نگرانی‌هایی مبنی بر اینکه مبادا نکات مربوط به مالیات در شرکت‌های دانش‌بنیان مورد توجه قرار نگیرد.

وی همچنین اظهار کرد: یکی دیگر از این نگرانی‌ها مربوط به تحت‌شعاع قرار گرفتن قانون جهش تولید دانش‌بنیان در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه بود که در جلسه مطرح و نهایتا مقرر شد؛ کارشناسان و مسئولان معاونت علمی ریاست‌جمهوری پیشنهادات خود را در این زمینه به کمیسیون ارائه دهند.

کد خبر: ۲۳۵٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha