۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
دامداری صنعتی در هشت روستای قائمشهر احداث می شود
استاندار مازندران:

دامداری صنعتی در هشت روستای قائمشهر احداث می شود

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران با اشاره به این که در هشت روستای قائمشهر دامداری صنعتی احداث می شود، گفت: در استان دو هزار واحد دامداری ساخته می شود.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه جهاد کشاورزی برای صنایع تبدیلی و تکمیلی شکر سرخ در این منطقه وارد عمل شود و در حوزه بسته بندی و صادرات محصولات تولیدی منطقه اقدامات عملی انجام دهد، گفت: مردم هم برای سرمایه گذاری در این حوزه اقدام کنند.

وی ادامه داد: ما دولتی ها موانع زیادی برای توسعه ایجاد کردیم و با ایجاد برکرواسی های زائد اداری مردم را بی انگیزه و منصرف کردیم و گاهی به موانعی که ایجاد کردیم افتخار هم می‌ کنیم در حالیکه روز قیامت باید پاسخگوی همین مردم باشیم.

استاندار مازندران بیان کرد: دو هزار واحد دامداری صنعتی ۱۰۰ راسی در استان احداث می شود که در این منطقه هشت واحد در هشت روستا احداث خواهد شد.

حسینی پور با اشاره به اینکه رفع تداخلات اراضی منطقه تا پایان شهریور ماه بررسی و انجام خواهد شد، ادامه داد: شن ریزی جاده بین مزارع در هشت روستا همراه با لاینینگ و تجهیز چاه، بهسازی و لایروبی آببندان در این منطقه انجام و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: کارخانه صنایع تبدیلی برای فرآوری نیشکر در منطقه احداث خواهد شد و در قالب شرکت تعاونی این کار را می توان انجام داد و جهاد کشاورزی مجوز و تسهیلات لازم را صادر خواهد کرد.

کد خبر: ۲۳۵٬۵۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha