۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
سیاست انقباضی دولت در عدم پرداخت تسهیلات مشکلاتی جدی برای مردم ایجاد کرده است
نماینده مردم سبزوار در مجلس:

سیاست انقباضی دولت در عدم پرداخت تسهیلات مشکلاتی جدی برای مردم ایجاد کرده است

محبی، نماینده مردم سبزوار در مجلس از سیاست انقباضی دولت در عدم پرداخت تسهیلات که مشکلاتی جدی برای مردم ایجاد کرده است، انتقاد کرد.

به گزارش بازار، بهروز محبی نجم آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۵ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس بانک مرکزی گفت: متاسفانه سیاست انقباضی دولت در عدم پرداخت تسهیلات مشکلات جدی را برای مردم عزیز به وجود آورده است و حتی کسانی که کارکرد حساب در بانک ها دارند، با این نگاه بسته و بی توجهی به شرایط خاصی که بعد از حذف ارز ترجیحی به وجود آمده، توانشان تغییر داده شده است و این موضوع به سرمایه در گردش مورد نیاز حوزه های مختلف تولیدی و خدماتی آسیب وارد کرده است، بنابراین اقدامی عاجل و کارگشا در امور مردم را توقع داریم.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس یازدهم ادامه داد: اینکه بگوییم ما نمی خواهیم تولید نقدینگی کنیم و پایه پولی را افزایش دهیم، با این فضای رکود و انقباضی هرگز قابل قبول نیست، قطعاً برای عموم مردم رونق تورمی از رکود از ضد تورمی بهتر است. هر چند باید مبارزه با تورم در دستور کار باشد و همه قوا در مهار آن تلاش کنند.

وی تصریح کرد: عدم پرداخت ودیعه مسکن در بازار افسارگسیخته اجاره مسکن از مسائل مورد نیاز عموم مردم است که با سرعت باید مورد توجه واقع شود.

محبی نجم آبادی افزود: از دولت مردمی و کمیسیون تلفیق برنامه درخواست داریم توجه ویژه ای به اوضاع بازنشستگان و اجرای همسان سازی حقوق این قشر را در دستور کار قرار دهند.

وی در تذکر به وزیر نیرو یادآور شد: ۳ ماه قبل قول اتصال به شبکه نیروگاه داورزن را دادید که امیدواریم به زودی عملیاتی شود و مشکلات جدی ما در حوزه ناترازی برق را بهبود بخشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان تاکید کرد: در حوزه راهداری از وزیر راه و شهرسازی تقاضای تسریع اجرای پروژه روکش آسفالت سبزوار – مشهد را دارم.

کد خبر: ۲۳۵٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha