۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
مجمع عمومی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی برگزار شد

مجمع عمومی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی برگزار شد

مجمع عمومی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با ارایه گزارش حسابرس و گزارش عملکرد هیات مدیره سازمان برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجمع عمومی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با حضور علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی، اعضای هیات‌مدیره و مدیران سازمان مجری، نورایی مشاور حقوقی وزیر راه و شهرسازی و رییس امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی، عنبری مدیرکل امور شرکت‌های وزارت امور اقتصاد و دارایی و سایر اعضای مجمع متشکل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه در محل سازمان، برگزار شد.

در این نشست، گزارش حسابرس برای صورت‌های مالی اسفند ۱۴۰۱ و گزارش عملکرد هیات‌مدیره سازمان قرائت شد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی در این نشست به بیان بخشی از فعالیت‌های سازمان مجری پرداخت و گفت: هم‌اکنون ۱۰۹ پروژه توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در حوزه درمانی و بیمارستانی، ورزشی، تامینی و تربیتی، مصلی امام خمینی (ره)، توسعه مجلس شورای اسلامی، توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س)، توسعه حرم شاهچراغ و پروژه‌های مطالباتی در دست اقدام دارد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی زیربنای پروژه‌های در دست اجرای سازمان مجری را معادل ۲ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۳۹۰ مترمربع عنوان کرد و افزود: تاکنون برای ۱۰۹ پروژه در حال اجرای سازمان مجری معادل ۴۷ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۴۹۱ میلیاردریال اعتبار ابلاغ شده است.

محمد نورایی مشاور حقوقی وزیر راه و شهرسازی و رییس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی از روند رو به رشد و عملکرد سازمان مجری با توجه به نیاز کشور در حوزه احداث مراکز درمانی، بیمارستانی، ورزشگاهی، تامینی و تربیتی و سایر پروژه‌ها قدردانی کرد.

مشاور حقوقی وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تلاش مجموعه سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تلاشی قابل تقدیر و تماما در جهت تحقق اهداف دولت سیزدهم بوده است.

کد خبر: ۲۳۵٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha