۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
مجموعه ربات های ترید بینگ ایکس

مجموعه ربات های ترید بینگ ایکس

بینگ ایکس BingXیک پلتفرم برای تجارت و معامله در دنیای رمزارزها است که به کاربران امکان می‌دهد به عنوان تریدرها در بازارهای مختلف ارزهای دیجیتال فعالیت کنند.

بازار: بینگ ایکس BingXیک پلتفرم برای تجارت و معامله در دنیای رمزارزها است که به کاربران امکان می‌دهد به عنوان تریدرها در بازارهای مختلف ارزهای دیجیتال فعالیت کنند. در این پلتفرم، می‌توانید از انواع مختلفی از ربات ها برای ترید استفاده کنید. از جمله Futures Grid ، Spot Grid و Spot Infinity Grid

این ربات ها به شما امکان خرید و فروش و ترید رمزارزها را با استراتژی‌های خاص به صورت کاملا اتوماتیک و هوشمند فراهم می‌کنند.

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس با بونوس ۶۰ دلاری

معرفی ربات های BingX

مجموعه ربات های ترید بینگ ایکس

ربات Futures Grid

این ربات به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از قراردادهای آتی (فیوچرز) رمزارزها ترید کنید. شما می‌توانید با استفاده از قیمت و زمان خاصی که تنظیم می‌کنید، خرید و فروش را انجام دهید و درآمد را بر اساس تفاوت قیمت خرید و فروش به دست آورید.

فیوچرز (قرارداد آتی) یک قرارداد تجاری است که بین دو طرف برای خرید و فروش یک رمزارز در آینده توافق می‌شود. با استفاده از ربات Futures Grid، تریدرها می‌توانند خرید و فروش رمزارزها را در زمان و قیمت خاصی که خود تعیین می‌کنند انجام دهند.

با استفاده از این ربات، تریدرها می‌توانند به صورت همزمان خرید و فروش را در زمانهای مختلف انجام داده و از تفاوت قیمت خرید و فروش بهره‌برداری کنند. با استفاده از تکنیک‌های مدیریت ریسک، تریدرها می‌توانند ریسک‌های خود را کنترل کرده و سود قابل توجهی را به دست آورند.

مجموعه ربات های ترید بینگ ایکس

ربات Spot Grid

اسپات گرید یا گرید تریدینگ یا معاملات شبکه ای یکی از محبوب ترین روش های ترید خودکار ارزهای دیجیتال محسوب می شود. در این روش ترید، بدون داشتن هیچ دانش خاصی میتوان حتی در زمانی بازار ثبات ندارد، بدون نیاز به تشخیص روند و تحلیل، کسب سود کرد.

ربات Spot Grid نوع دیگری از ربات‌های ترید در بینگ ایکس است که تمرکز خود را بر روی بازار رمزارزهای Spot می‌گذارد. در بازار Spot، رمزارزها به صورت زنجیره‌ای به قیمت‌های تعدیل شده خرید و فروش می‌شوند. ربات Spot Grid به تریدرها امکان می‌دهد ترتیب‌های زنجیره‌ای خرید و فروش را بر اساس قیمت و میزان مشخصی که تریدر تعیین می‌کند، ایجاد کنند.

با استفاده از این ربات، تریدرها می‌توانند با استفاده از استراتژی‌های متعددی مانند خرید در قیمت پایین و فروش در قیمت بالا یا برعکس، سود خود را افزایش دهند. همچنین، با استفاده از تنظیمات مناسب در ربات Spot Grid، تریدرها می‌توانند ریسک را مدیریت کنند و سود قابل توجهی را به دست آورند.

مجموعه ربات های ترید بینگ ایکس

ربات Spot Infinity Grid

ربات Spot Infinity Grid نسخه پیشرفته‌تری از ربات Spot Grid است. به کمک این ربات می‌توانید از فرصت‌های معاملاتی در بازارهای پرنوسان نهایت بهره و استفاده را داشته باشید. ربات معامله‌گر اسپات گرید در کنار مزایای بسیارش، نقاط ضعف هم دارد. همان‌طور که گفتیم، در این روش باید کف و سقف محدوده خرید و فروش ربات را مشخص کنید. اکنون تصور کنید قیمت رمزارز مورد نظر از سقف تعیین‌شده بالاتر رفت. بنابراین، ربات عملیات خرید و فروش را متوقف می‌کند. این اتفاق سبب از دست رفتن فرصت‌های معاملاتی می‌شود.

ربات Spot Infinity Grid نوع دیگری از بات‌های ترید در بینگ ایکس است که به تریدرها امکان می‌دهد در بازار رمزارز به صورت متمرکز خرید و فروش کنند. در این ربات، سفارشاتی که در بازار قرار می‌گیرند، بخشی از سفارشها به عنوان پشتیبان نگهداری می‌شود و بخشی دیگر را می‌توان به اطراف قیمت فعلی قرار داد. بنابراین فرصت ها و سودهایی که در ربات و استراتژی Spot Grid امکان دارد کسب نکنید، در این ربات مورد هدف قرار میگیرد و سود بیشتری بدون محدودیت کسب میکنید.

از سوی دیگر، Spot Infinity Grid به کاربران این امکان را می دهد که دارایی های دیجیتال خود را در بازار رو به رشد حفظ کنند.

مزیت های ربات های ترید بینگ ایکس

کریپتو بازاری است که هرگز بسته نمی شود و دچار نوسانات ثابت و قابل توجهی می شود. ربات های ترید بینگ ایکس (Grid Trading)ابزاری است که کاملاً با ویژگی های منحصر به فرد بازار ارزهای دیجیتال سازگار است.

مهم ترین مزیت های این ربات ها عبارت است از ؛

  • فعالیت و نظارت ۲۴ ساعته و مداوم در بازار
  • کسب سود در بازار نوسانی رو به بالا و رو به پایین

تفاوت ربات های ترید BingX

مجموعه ربات های ترید بینگ ایکس

کدام نوع ربات گرید برای بازار فعلی مناسب است؟

ابتدا باید تفاوت بین این سه شبکه را کامل درک کنید.

  • شبکه اسپات گرید (Spot Grid) را می توان شبکه کلاسیک در نظر گرفت. پس از تعیین حد بالا و پایین قیمت، شبکه بارها و بارها در محدوده قیمت تعیین شده فروش بالا و خرید پایین را برای کسب سود انجام می دهد.
  • Spot Infinity Grid یک شبکه محاسباتی بدون محدودیت بالا است. ارزش دارایی های دیجیتال از طریق خرید و فروش با یک نسبت ثابت حفظ می شود. به عنوان مثال، اگر شما ۱۰۰۰۰ USDT بیت کوین دارید و سود Infinity Grid در هر شبکه را روی ۱٪ تنظیم کنید، هر زمان که قیمت BTC ۱٪ افزایش یابد، Infinity Grid این بخش افزایش یافته را می فروشد، و به شما امکان می دهد آربیتراژ مداوم در یک بازار رو به رشد را داشته باشید.
  • Futures Grid یک نسخه پیشرفته از Spot Grid است. ماهیت فیوچرز گرید؛ مدیریت موقعیت + معامله با فرکانس بالا است. Futures Grid با افزودن اهرم بر پایه شبکه Spot Grid استوار می شود و در نتیجه حاشیه و سود را برای دستیابی به ریسک کم و بازده بالا تقویت می کند.

باید در نظر داشته باشید که نوسانات بازار ارزهای مختلف یکسان نخواهد بود و چنین استراتژی شبکه ای وجود ندارد که بتوان برای همه شرایط بازار اعمال کرد. شما می توانید بر اساس درک خود از اصول سه شبکه انتخاب کنید:

  • به عنوان مثال، اگر انتظار دارید بازار نزولی باشد و نمی خواهید ارز خاصی را برای مدت طولانی نگه دارید، اما می خواهید از یک ارز بسیار نوسانی برای کسب سود کوتاه مدت استفاده کنید، برخی افراد Futures Grid را انتخاب می کنند. زیرا هنگام باز کردن یک پوزیشن، نیازی به داشتن همان ریسک پوزیشن Spot نیست. تا زمانی که نوسانات در محدوده قیمت تعیین شده باشد، شبکه به خرید پایین و فروش بالا ادامه خواهد داد، که می تواند توسط اهرم برای تقویت و کسب سود بیشتر مورد استفاده باشد.

آیا تازه کارها می توانند از ربات های ترید استفاده کنند؟

محور اصلی ربات های ترید، خرید در قیمت پایین و فروش در قیمت بالا برای کسب سود از نوسانات بازار است. Grid Trading یک سیستم اجرای معاملات با مدیریت موقعیت است که توسط ابزارهای Grid Trading BingX خودکار شده است. این به شما کمک می کند تا بر موانع انسانی در تجارت غیر خودکار و دستی غلبه کنید. زمان و انرژی شما را آزاد می کند و نیاز به نظارت بر بازار را در زمان واقعی از بین می برد.

اگر یک مبتدی Grid Trading (گرید تریدینگ) هستید، می توانید اولین استراتژی خود را به روش های زیر ایجاد کنید:

۱. یک استراتژی از طریق Copy Trading باز کنید. گرید تریدینگ (Grid Trading) یک ابزار معاملاتی پیشرفته است. ایجاد یک استراتژی معاملاتی شبکه ای از طریق Copy Trading برای مشاهده تنظیمات پارامترهای معامله گران باتجربه برای ارزهای مختلف و شرایط بازار و به تدریج می توانید منطق آنها را درک کنید.

۲. خودتان آن را با یک سرمایه گذاری کوچک امتحان کنید. برای اولین استراتژی خود، بهتر است BTC و ETH را انتخاب کنید که هر دو دارای ارزش بازار بالا و نقدینگی خوبی هستند. محدوده قیمت تعیین شده نباید خیلی کم باشد و اهرم نباید خیلی بزرگ باشد. به جای دنبال کردن آربیتراژ با فرکانس بالا در ابتدا، چیزی پایدار را هدف قرار دهید.

هنگامی که به تدریج اصول گرید تریدینگ را درک کردید و از طریق تجربه عملی راحت‌تر شدید، می‌توانید با سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی یک استراتژی تجارت گرید ایجاد کنید. (حتما قبل از معامله با سرمایه واقعی، از سرمایه مجازی و تست استفاده کنید.)

جمع‌بندی

ربات های ترید و گرید تریدینگ یکی از کلاسیک ترین استراتژی های موجود در بازارهای معاملاتی است. تعداد زیادی از کاربران از طریق Grid Trading سود به دست آورده‌اند.

قبل از هر کاری شما میتوانید میزان سود و بازگشت سرمایه دیگر کاربران در استفاده از ربات های ترید را در قسمت Copy Trading - Spot Grid مشاهده کنید.

گرید تریدینگ تضمین می کند که سود شبکه به دست می آید. با این حال، در صورت روند یک طرفه بازار، هزینه موقعیت های نگهداری شده شما ممکن است بیشتر از قیمت فعلی باشد که ممکن است باعث زیان های غیرقابل تحقق و بازگشت شود. بنابراین، پیاده‌سازی یک استراتژی شبکه‌ای خوب، به مهارت‌ها و تجربه نیز نیاز دارد. شما باید اطمینان حاصل کنید که استراتژی شبکه شما در محدوده نوسانات اجرا می شود تا به طور مداوم سود کنید. پس قبل از شروع به کار، حتما تمامی مراحل یادگیری و تست های مربوطه را انجام دهید و مورد بررسی قرار دهید.

سوالات متداول

بهترین ربات ترید کدام است؟
انتخاب بهترین ربات ترید بستگی به روند بازار، میزان تجربه و دیدگاه هر کاربر به بازار دارد.

آیا استفاده از ربات های ترید هزینه دارد؟
تنها هزینه‌ی استفاده از ربات های ترید، کارمزد معاملاتی است که انجام میدهید که معمولا برای کاربران عادی، نرخ کارمزد Maker ۰.۰۲٪ و نرخ کارمزد Taker ۰.۰۵٪ است.

حداقل سرمایه برای شروع کار با ربات‌های ترید چقدر است؟
حداقل میزان سرمایه‌گذاری برای استفاده از ربات‌های ترید، ۱۰ تتر (USDT) میباشد.

امکان استفاده از ربات‌ها در کپی تریدینگ هست؟
Spot Grid در حال حاضر از کپی تریدینگ پشتیبانی می کند. Futures Grid و Spot Infinity Grid هنوز از کپی تریدینگ پشتیبانی نمی کنند، اما امکان فعال‌سازی وجود دارد.

کد خبر: ۲۳۵٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha