۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
خرید دلار از صرافی بینگ ایکس

خرید دلار از صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس اخیرا امکانات زیادی به پلتفرم خود اضافه کرده است. قسمتی با نام P۲P در این صرافی وجود دارد که در آن کاربران میتوانند به صورت مستقیم با یکدیگر مبادله کنند.

بازار: صرافی بینگ ایکس اخیرا امکانات زیادی به پلتفرم خود اضافه کرده است. قسمتی با نام P۲P در این صرافی وجود دارد که در آن کاربران میتوانند به صورت مستقیم با یکدیگر مبادله کنند. کلمه P۲P (Peer-to-peer) به معنی همتا به همتا میباشد. اخیرا در این قسمت کاربران ایرانی میتوانند با استفاده از کارت بانکی و درگاه های ایرانی موجود در ایران، به صورت مستقیم از کارت بانکی خودشان بدون محدودیت پرداخت انجام دهند.

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس با بونوس ۶۰ دلاری

معاملات P۲P (همتا به همتا)

معاملات P۲P در صرافی BingX به معنای Peer-to-Peer یا همتا به همتا است، که در واقع به معامله مستقیم بین دو طرف، بدون واسطه اشاره دارد. بنابراین، صرافی BingX به عنوان یک بستر برای اتصال کاربران استفاده می‌شود، اما صرفاً به عنوان یک ناشر آگهی‌های خرید و فروش عمل می‌کند.

با استفاده از معاملات P۲P در صرافی BingX، کاربران می‌توانند مستقیماً با یکدیگر ارتباط بگیرند و دارایی‌های خود را مبادله کنند، بدون اینکه نیازی به واسطه صرافی باشد. به عبارت دیگر، هیچ دخالت مستقیمی از سوی صرافی در فرآیند معاملات P۲P وجود ندارد.

در این سیستم، کاربران باید مستقیماً با یکدیگر به توافق برسند و میزان توافق شده را برای خرید و فروش دارایی مشخص کنند، سپس به صورت مستقیم میزان مورد نظر را به صورت همتا به همتا (P۲P) منتقل می‌کنند. بنابراین، معاملات P۲P در صرافی BingX توسط کاربران چیده می‌شود و صرافی فقط وظیفه رفع اشکال و حفاظت از امنیت معاملات را برعهده دارد. همچنین تمام این مراحل به صورت خودکار انجام میشود و نیازی نیست فردی که قرار است از اون ارزی بخرید، آنلاین باشد.

توجه داشته باشید که در معاملات P۲P، صرافی BingX نقشی در تعیین قیمت و معامله ندارد. قیمت و توافق بین دو طرف کاملاً بر عهده خود آن‌هاست و مشتریان کاملاً مستقل از صرافی عمل می‌کنند.

مزایای معاملات P۲P (همتا به همتا)

مزایای استفاده از معاملات P۲P در صرافی BingX شامل این است که در این سیستم هیچ نیازی به اعتماد به واسطه صرافی نیست و کاربران مستقیماً با یکدیگر تماس می‌گیرند. این روش همچنین می‌تواند هزینه‌های تراکنش و زمان را کاهش دهد و به کاربران اجازه می‌دهد کنترل کامل بر دارایی‌هایشان را داشته باشند.

خرید دلار (تتر) از صرافی بینگ ایکس

اخیرا در قسمت معاملات همتا به همتا، امکاناتی اضافه شده است که کاربران ایرانی میتوانند با کارت های بانکی خود و درگاه های ایرانی مثل آی‌دی پی و زرین‌پال، به راحتی از طریق صرافی BingX بینگ ایکس به خرید و فروش دلار بپردازند. امکاناتی که در هیچ یک از صرافی های مشابه وجود ندارد.

اگر کاربر جدیدی هستید که برای اولین بار میخواهید از بینگ ایکس استفاده کنید، باید ابتدا ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام می‌توانید پس از تکمیل تأییدKYC و اهراز هویت در بخش «خرید» معامله P۲P این کار را انجام دهید.

خرید دلار از صرافی بینگ ایکس

پس بنابراین برای استفاده این مزیت باید حتما احراز هویت کرده باشید.

مراحل خرید دلار در BingX

مرحله ۱: وارد وب سایت رسمی BingX شوید. روی «خرید کریپتو» در صفحه اصلی کلیک کنید و P۲P Trading را انتخاب کنید.

مرحله ۲: واحد ریال (تومان) را که می خواهید پرداخت کنید انتخاب کنید (IRT – ریال/تومان). لیستی از فروشندگان دلار به ریال / تومان برای شما نمایش داده خواهد شد.

مرحله ۳: فروشنده مورد نظر را انتخاب کنید. یک روش پرداخت را انتخاب کنید و مقداری را که می خواهید پرداخت کنید را وارد کنید. در حال حاظر امکان خرید از طریق درگاه های آی دی پی، زرین پال، انتقال بانکی و درگاه مخصوص بینگ ایکس وجود دارد. البته نسخه وب و نسخه اپلیکیشن با هم در این موارد تفاوت هایی دارد.

این پلتفرم مقدار ارز دیجیتالی را که شما دریافت خواهید کرد، به صورت خودکار بر اساس نرخ ارز فعلی تولید می کند. پس از آن، روی "خرید" کلیک کنید.

مرحله ۴: پس از تکمیل پرداخت، روی "انتقال، به فروشنده اطلاع دهید" در صفحه سفارش کلیک کنید. فروشنده پس از تأیید دریافت پرداخت شما، رمزارزها را برای شما آزاد می کند. می توانید آن را با کلیک بر روی "دارایی های من" در صفحه اصلی BingX بررسی کنید.

نکته: این معامله هیچ کارمزدی از طرف صرافی بینگ ایکس برای شما نخواهد داشت.

مزیت اصلی معاملات P۲P این است که دیگر لازم نیست برای خرید دلار و انتقال آن از صرافی های ایرانی به صرافی بینگ ایکس BingX کارمزدی بپردازید و هدف اصلی این قسمت هم حذف واسطه و کارمزد و معامله مستقیم بین افراد میباشد.

جمع بندی

شما میتوانید با استفاده از امکانات بی نظیر صرافی بینگ ایکس، به راحتی و کاملا مستقیم از طریق پرداخت از کارت بانکی و بدون کارمزد دلار خریداری کنید. این امکان در هیچ یک از صرافی های رقیب و مشابه بینگ ایکس وجود ندارد. حتی شما میتوانید در این قسمت نقش فروشنده رو هم داشته باشید. این معامله به صورت همتا به همتا است و بینگ ایکس فقط نقش معرفی خریداران به فروشندگان را دارد. البته همیشه باید به قیمتی که میخواهید خرید کنید، دقت کنید. چون مثل دنیای واقعی، فروشندگانی هستند که قیمتی بالاتر از قیمت لحظه ای دلار اعلام میکنند و اگر شما عجله‌ای و بدون دقت خرید خود را انجام بدید امکان دارد بیشتر از قیمت لحظه ای دلار پرداخت کنید.

همچنین برای استفاده از این قابلیت بسیار جذاب صرافی بینگ ایکس، حساب شما باید حتما تایید شده باشد و احراز هویت خود را کامل کرده باشید. البته این پروسه خیلی سخت نیست و این صرافی با کاربران ایرانی مشکلی نداشته و سخت گیری خاصی اعمال نمیشود.

سوالات متداول

آیا میشه با کارت بانکی دلار خرید؟
بله. صرافی بینگ ایکس BingX این قابلیت را از طریق معاملات P۲P فراهم کرده تا کاربران نیازی به دادن کارمزدهای متعدد برای انتقال دلار از صرافی های ایرانی به بینگ ایکس نداشته باشند.

آیا معاملات P۲P امن و مطمئن است؟
بله. درست است که این معاملات مستقیم بین افراد انجام میشود، ولی تمامی افراد احراز هویت شده اند و فروشندگان دارایی خود را در صرافی قفل کرده اند و امکان کلاهبرداری از این طریق وجود ندارد.

کارمزد معاملات P۲P چقدر است؟
اصلی ترین مزیت این معاملات کارمزد صفر آنها میباشد. زیرا معاملات مستقیم بین افراد انجام میشود و صرافی هیچ کارمزدی دریافت نمیکند.

کد خبر: ۲۳۵٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha