۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
ارتقای کیفی خدمات به زائران اربعین در مرز تمرچین
شهردار تبریز خبر داد؛

ارتقای کیفی خدمات به زائران اربعین در مرز تمرچین

تبریز- شهردار تبریز با بیان اینکه ظرفیت های عملیاتی، خدماتی و مهندسی شهرداری تبریز در خدمت همکاری با مدیریت شهری عراق در برنامه های اربعین است، از ارتقای کیفی خدمات در مرز تمرچین خبر داد.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار در بازدیدی که به همراه شماری از شهرداران شمال غرب کشورمان از آخرین وضعیت مرز تمرچین و محور اربیل داشت، با عدی عبدالصاحب طویر شهردار نجف دیدار و گفتگو کرد.

یعقوب هوشیار در این دیدار با اشاره به این که شهرداری تبریز از نخستین سال‌های خدمتگزاری شهرداری‌های ایران در عراق، با برپایی موکب جنت الحسین (ع)، نقش فعال و جدی در خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی داشته است، اظهار کرد: امسال نیز مصمم هستیم که این برنامه‌ها را با بازنگری، اصلاح و تقویت برخی رویکردها تداوم ببخشیم.

وی خاطرنشان کرد: با در نظرداشتن افزایش چشمگیر ورود زائران از مرز تمرچین، امسال باید خدمات شهرداری‌ها در این مرز، با کیفیت، تنوع و تسهیل بیشتری همراه باشد؛ در این راستا، شهرداری تبریز مصمم است مطابق تکالیف و برنامه‌ای که وزارت کشور در اختیار شهرداری تبریز گذاشته، در ارتقای خدمات مرز تمرچین، نقش جدی بر عهده داشته باشد.

ارتقای کیفی خدمات به زائران اربعین در مرز تمرچین

هوشیار با برجسته خواندن اشتراکات فرهنگی، تاریخی و اجتماعی تبریز و نجف تاکید کرد: همکاری تبریز و نجف، در بخش‌های مختلف سرمایه گذاری و عمران می‌تواند چشم انداز روشنی برای دو شهر باشد.

شهردار تبریز همچنین از شهردار نجف برای حضور در تبریز و شرکت در همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ دعوت کرد.

همچنین عدی عبدالصاحب طویر شهردار نجف در این دیدار با قدردانی از شهردار تبریز، اظهار امیدواری کرد برنامه‌های امسال اربعین، راهگشای همکاری‌های جدید میان نجف و کربلا باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری‌های مختلف ایران، نقش اساسی در تسهیل برنامه‌های اربعین دارند، اظهار کرد: شهرداری نجف آماده است با بسترسازی‌ها و همکاری‌های اساسی، در کنار شهرداری‌های ایران باشد.

کد خبر: ۲۳۵٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha