۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
تکمیل پروژه گازی، در راستای منافع ملت ایران و پاکستان است
وزیر امور خارجه:

تکمیل پروژه گازی، در راستای منافع ملت ایران و پاکستان است

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه اعلام کرد گفت‌وگوهای مهمی با همتای پاکستانی خود درباره طرح خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان انجام داشته و معتقد است که تکمیل این پروژه در راستای منافع دو ملت است.

به گزارش بازار، حسین امیرعبداللهیان طی کنفرانس مطبوعاتی مشترک با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان اظهار داشت که تهران آمادگی کامل برای اجرا و نهایی کردن خط لوله گاز ایران و پاکستان (طرح آی پی) را دارد.

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این کنفرانس خبری گفت که به توافقات خوبی در بحث تبادل زندانیان و محکومان دو کشور و همچنین آزادی صیادان و لنج های دو طرف دست یافته‌ایم.

وی افزود که پاکستان نیز مطابق با سیاست نگاه به همسایگان دولت آیت‌الله رئیسی، مصمم به تعمیق همکاری‌های همه جانبه با ایران جهت دستیابی به منافع مشترک است.

زرداری، وزیر امور خارجه پاکستان روز گذشته طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در اسلام‌آباد با ابراز اطمینان از روند رو به رشد در روابط دوجانبه، بر دیدگاه نزدیک و درک واقع بینانه دو کشور از اوضاع منطقه تاکید کرد و گفت: پاکستان متعهد به تکمیل پروژه گاز ایران است زیرا آن را برای امنیت انرژی خود ضروری می‌داند.

کد خبر: ۲۳۵٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha