۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
ورود اسکم های جدید به فضای تراکنش های رمزارزی| چگونه امنیت تراکنش خود را تامین کنیم؟
مدیرعامل بایننس هشدار داد؛

ورود اسکم های جدید به فضای تراکنش های رمزارزی| چگونه امنیت تراکنش خود را تامین کنیم؟

مدیرعامل بایننس با انتشار پیامی توئیتری نسبت به افزایش فعالیت اسکم های جدید در فضای رمزارزها هشدار داده و اعلام کرد که این اسکم ها تمامی فضای اکوسیستم رمزارزها را تحت تاثیر خود قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار بازار، مدیرعامل بایننس با انتشار پیامی توئیتری نسبت به افزایش فعالیت اسکم های جدید در فضای رمزارزها هشدار داده و اعلام کرد که این اسکم ها تمامی فضای اکوسیستم رمزارزها را تحت تاثیر خود قرار داده اند.

وی در خصوص چگونگی فعالیت اسکم های جدید گفت که هکرها با استفاده از روش های جدید، اقدام به ساخت آدرس های مشابه تراکنش های مد نظر کاربران اقدام به هدایت تراکنش ها به مسیر دلخواه خود می کنند. وی مشخصه بارز این آدرس های تقلبی را اضافه شدن یک نشانه (sign) در انتهای آدرس اعلام کرد که با استفاده از آن، در حقیقت مسیر تراکنش در اصطلاح mirror خواهد شد.

به گفته CZ، هکرها با نفوذ به سیستم کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه شما، آدرس های مد نظر خود را با آدرس های موجود در مموری سیستم تعویض کرده که در حقیقت، آدرس جدید متعلق به دریافت کننده مد نظر شما نخواهد بود.

وی همچنین از مخاطبین خود خواسته است تا برای افزایش امنیت تراکنش ها، برای هر بار ارسال رمزارز مد نظر خود، آدرس را مجددا به صورت دستی وارد کرده و حتی المقدور از به کارگیری آدرس های ذخیره شده در حافظه سیستم یا گوشی خود استفاده نکنند.

کد خبر: ۲۳۵٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha