۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
امسال ۱۲۰ هزار واحد ویلایی و ۳۰ هزار واحد آپارتمانی تحویل خواهد شد
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

امسال ۱۲۰ هزار واحد ویلایی و ۳۰ هزار واحد آپارتمانی تحویل خواهد شد

نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن گفت: حدود ۱۰۰ هزار واحد روستایی و ۵۰ هزار واحد شهری با تاکید بر ساخت خانه‌های ویلایی به متقاضیان تحویل شده است.

به گزارش بازار، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۱۵۳ هزار واحد مسکن شهری و ۱۶۲ هزار واحد مسکن روستایی از طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است.

نیکزاد گفت: ساخت ۴۶۳ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن از پارسال تاکنون آغاز شده و از این رقم تاکنون ساخت ۱۴۷ هزار واحد مسکونی تکمیل و تحویل مردم شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سالانه ساخت ۴۰۰ هزار مسکن شهری و روستایی را در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار دارد.

نیکزاد، روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن را در کشورخوب ارزیابی کرد و افزود: بنیاد مسکن تا پایان امسال باید ساخت ۸۰۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را آغاز کند و ۳۰۰ هزار واحد را نیز تحویل دهد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از ۳۰۰ هزار واحدی که امسال بنیاد مسکن باید تحویل دهد تاکنون حدود ۱۰۰ هزار واحد روستایی به صورت ویلایی و ۵۰ هزار واحد در شهرها با تاکید بر ساخت خانه‌های ویلایی تحویل شده است.

نیکزاد افزود: از ۱۵۰ هزار واحد قابل تحویل و باقیمانده امسال ۱۲۰ هزار واحد ویلایی و ۳۰ هزار واحد آپارتمانی خواهد بود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، همکاری بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات مسکن را خوب و دارای سیر صعودی ارزیابی کرد و گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور و مصوبه شورای پول و اعتبار، وام مسکن شهری طرح نهضت ملی مسکن ۵۵۰ میلیون تومان و مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان شد.

نیکزاد افزود: با توجه به اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی شهری در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن، بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، متمم تسهیلات مسکن به این ۲۰ هزار واحد تعلق گرفت تا هرچه سریع‌تر و تا سه ماه آینده تحویل مردم شود.

کد خبر: ۲۳۵٬۰۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha