۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
بنیاد مسکن ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در دست ساخت دارد
رئیس بنیاد مسکن در گفتگو با بازار:

بنیاد مسکن ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در دست ساخت دارد

سمنان- نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ این نهاد می بایست ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و روستاهای کشور را تحویل دهد. 

اکبر نیکزاد در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به نهضت ملی مسکن و با بیان اینکه ۱۵۳ هزار واحد مسکونی در شهر و ۱۶۲ هزار در روستاهای کشور در دست ساخت هستند، ابراز کرد: تا پایان امسال باید آغاز ساخت ۸۰۰ هزار واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده باشد.

وی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۲ بنیاد مسکن باید ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و روستاهای کشور را تحویل دهد.

رئیس بنیاد مسکن با بیان اینکه روند کنونی که در کشور داریم، چه در شهرها و چه روستاها، نشان می دهد که ما به این آمار و اعداد خواهیم رسید، گفت: بنیاد مسکن تلاش می کند تا مسکن ها به موقع به دست مردم برسد.

نیکزاد با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر که از سوی بنیاد مسکن در حال ساخت است و پیشرفت ۶۰ درصد فیزیکی دارد، ابراز کرد: با دستور رئیس جمهور وعنایت شورای پول و اعتبار وام مسکن شهری با ۲۰۰ میلیون تومان متمم، به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی افزود: جلساتی با بانک ها داشتیم و قول مساعد برای پرداخت متمم وام مسکن ویژه ۲۰ هزار واحد مسکونی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی را اخذ کردیم در ازای آن، بنیاد مسکن هم متعد شده تا طی سه ماه آتی واحدهای شهری را تحویل مردم بدهد.

کد خبر: ۲۳۵٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • همت پناه. IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      0 0
      سلام. بازنشسته تامین اجتماعی ۰اجاره نشینم ایثارگری هم دارم. ازدزفول.