۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
۱۶۲ هزار مسکن روستایی در دست ساخت است
رئیس بنیاد مسکن:

۱۶۲ هزار مسکن روستایی در دست ساخت است

سمنان- رئیس بنیاد مسکن درباره آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن به خصوص در روستاهای کشور، گفت: ۱۶۲ هزار مسکن روستایی در قالب این طرح توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر نیکزاد ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات بانک مسکن سمنان درباره آخرین وضعیت مسکن ملی، بیان کرد: ۱۶۲ هزار واحد مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن در سراسر کشور در قالب نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن ساخت خانه در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر را نیز در تعهد خود دارد، ابراز کرد: ۱۵۳ هزار واحد در شهرها نیز توسط بنیاد مسکن در شهرهای کشور در حال ساخت است.

رئیس بنیاد مسکن با بیان اینکه تعهد ساخت ۲۰۰ هزار مسکن شهری و ۲۰۰ هزار مسکن روستایی توسط این ارگان داده شده است، گفت: این میزان مسکن، سهم بنیاد مسکن از یک میلیون مسکنی است که دولت وعده آن را داده است.

نیکزاد بیان کرد: در مجموع شهرها و روستاها، ۳۱۵ هزار واحد مسکونی در اجرای نهضت ملی مسکن از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال احداث است.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ هزار واحد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید در اجرای نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان دهد که ۱۰۰ هزار واحد در روستاها و ۵۰ هزار واحد نیز در شهرهای واقع شده است، گفت: اقدامات خوبی در این زمینه در سراسر کشور رخ داده است.

به گزارش بازار، در این مراسم اصغر گونجی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان سمنان معرفی و از خدمات فلاحی قدردانی شد.

کد خبر: ۲۳۴٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha