۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری مصرف برق را مدیریت کنند
معاون هماهنگی توزیع توانیر:

مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری مصرف برق را مدیریت کنند

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: امروز در همه کشور هوای گرمی داریم و مصرف بیش از ۷۰ هزار مگاوات را شاهد هستیم، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری مصرف برق را مدیریت کنند.

به گزارش بازار، حمیدرضا پیرپیران افزود: احتمالا در ساعات آینده عدد مصرف برق از ۷۰ هزار مگاوات بیشتر نیز خواهد شد، زیرا هوا گرمتر می‌شود.

وی از مردم خواست همراهی خود را در زمینه مدیریت مصرف برق همچنان تداوم بخشند.

معاون هماهنگی توزیع توانیر بیان کرد: سامانه‌های سرمایشی و روشنایی در مصرف برق بسیار اثرگذار هستند. بنابراین مردم، سامانه‌های سرمایشی خود را در این روزهای گرم مدیریت کنند؛ استفاده از دور کُند کولرهای آبی و تنظیم دمای کولرهای گازی روی ۲۵ درجه در کاهش مصرف برق بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل اعلام شده و توقع آن است که در این سه روز پایانِ هفته، ادارات هیچ مصرف برقی نداشته باشند، یا حداقلِ مصرف را داشته باشند.

پیرپیران تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری مصرف برق را مدیریت کنند و از خاموشی سامانه‌های سرمایشی در دستگاه‌ها و ادارات خود اطمینان حاصل کنند. همکاران ما رصد می‌کنند اگر در دستگاه اجرایی یا اداره‌ای مصرف غیرمنطقی برق مشاهده شود، مجبور به قطع برق آن خواهیم بود.

کد خبر: ۲۳۴٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha