۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
رئیس جمهور مشکل شغلی کارگران پالایشگاه آبادان را سریعا رفع کند
نماینده مردم آبادان در مجلس تاکید کرد:

رئیس جمهور مشکل شغلی کارگران پالایشگاه آبادان را سریعا رفع کند

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور مشکل شغلی کارگران پالایشگاه آبادان را سریعا پیگیری و رفع کند.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اسفندماه سال گذشته وقتی رئیس جمهور برای افتتاح فاز ۲ پالایشگاه آبادان در این شهر حضور یافت بر لزوم جلوگیری از بیکاری نیروهای این فاز تاکید داشتم و وی نیزقول پیگیری داد.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ نفر در واحد تعمیرات و اورهال پالایشگاه آبادان مشغول به کار هستند که جمعی از آنها امروز با حضور مقابل دفتر مرکزی این پالایشگاه خواستار پیگیری مطالبات و جلوگیری از بیکاری خود شدند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این عزیزان در همه شرایط آب و هوایی شبانه‌روزی تلاش می کنند تا چرخ تولید و صنعت به حرکت درآید و معتقدیم منابع انسانی بزرگترین سرمایه پالایشگاه آبادان است.

مولوی تاکید کرد: از رئیس جمهور انتظار می رود مشکل شغلی کارگران پالایشگاه آبادان را سریعا پیگیری و رفع کند و از همه ظرفیت های قانونی مجلس برای پیگیری مشکلات نیروهای تعمیرات، اورهال و دیگر بخش های پالایشگاه آبادان استفاده خواهیم کرد تا مشکل بیکاری و در واقع معیشتی ایجاد نشود.

کد خبر: ۲۳۴٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha