۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
پیش بینی تسهیلات برای نوسازی تاکسی‌های پایتخت

پیش بینی تسهیلات برای نوسازی تاکسی‌های پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از پیش‌بینی هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای نوسازی تاکسی‌های پایتخت خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی وحدت‌کار مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در صد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درحین بررسی گزارش حسابرسی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان را شرکت کنترل ترافیک و هزار میلیارد تومان را صندوق کارآفرینی امید برای اعطای تسهیلات به رانندگان برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی درنظر گرفته اند.

وحدت‌کار افزود: در مجموع هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام‌های ۱۵۰ میلیون تومانی ۶۰ ماهه با سود هشت درصد در نظر گرفته شده و چک اولیه ۱۰۰ میلیارد تومان نهایی شده است؛ موضوعی که وجود دارد نوع ناوگان است و سمند سورن مورد تأیید نهادهای بالادستی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: هر هفته به اتفاق شهردار تهران با وزیر صمت برای واردات خودرو به ویژه خودروهای برقی جلسه داریم و دولت نیز بر موضوع تأکید دارد و امیدواریم مدل ناوگان با سوخت برقی را در تهران اجرایی کنیم.

کد خبر: ۲۳۴٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha