۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
تولید مرغ در نیمه نخست امسال در بوشهر به ۱۱ هزار تن می رسد
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

تولید مرغ در نیمه نخست امسال در بوشهر به ۱۱ هزار تن می رسد

بوشهر- منفرد مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر از تولید ۶۵۰۰ تن مرغ در استان بوشهر تاکنون خبر داد و گفت: با تولید ۴۵۰۰ تن در مرداد و شهریور، تولید مرغ در نیمه نخست امسال به ۱۱ هزار تن افزایش می یابد.

نوذر منفرد در گفت وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز از دغدغه های مسئولان استان بوشهر است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی افزود: تکمیل زنجیره ارزش مرغ از برنامه های جهاد کشاورزی استان بوشهر است و اقدامات زیربنایی در این مسیر صورت گرفته است.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون ۲۱۸ واحد مرغداری با ظرفیت پرورش ۷.۲ میلیون قطعه جوجه در استان بوشهر فعال است و انتظار داریم مرغ مورد نیاز استان را تامین کنند.

منفرد تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه بالغ بر ۶۵۰۰ تن گوشت مرغ در مرغداری های استان بوشهر تولید شده و ۴۵۰۰ تن نیز تا پایان شهریور تولید می کنیم که در پایان شش ماه نخست امسال، تولید مرغ به ۱۱ هزار تن می رسد.

وی به برداشت رطب از نخیلات استان بوشهر اشاره و اضافه کرد: امسال برآورد می‌ کنیم بیش از ۴۵ هزار تن رطب شیرین از نخیلات استان بوشهر برداشت شود.

منفرد گفت: توسعه صنایع بسته بندی و فرآوری و سردخانه های مجهز، نیاز اساسی فعالان خرما در استان بوشهر که گام های بلندی تاکنون برداشته شده است.

کد خبر: ۲۳۴٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha