۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲
نخستین شرکت کسب و کار مجازی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

نخستین شرکت کسب و کار مجازی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد

یاسوج- هاشمی، رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین شرکت کسب و کار مجازی استان با کسب مجوزهای لازم، راه اندازی شد.

شمس الدین هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن بیان اینکه نخستین شرکت کسب و کار مجازی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد، افزود: این شرکت در محدوده خرید مجازی و ارسال به خانه ها فعال بوده و با طراحی یک اپلیکیشن مشتریان بدون خروج از خانه اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی بیان داشت: شرکت حکیم رایانه دنا در پارک علم و فناوری مستقر بوده و مجوزهای لازم در راستای فعالیت خود را نیز کسب کرده است.

هاشمی با بیان اینکه این شرکت تا پنج سال مجوز فعالیت دارد، تصریح کرد: امکان فعالیت این شرکت در سراسر کشور وجود دارد و در استان در شروع کار، برای صنف سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌ها راه اندازی شده و صنوف دیگر نیز در آینده در این شرکت فعال خواهند شد.

وی با بیان اینکه کسب و کارهای اینترنتی بستری مناسب برای توسعه اقتصادی در هر شرایطی است، اظهار داشت: بسیاری از مشاغلی که در حال حاضر وجود دارند در آینده به صورت اینترنتی فعالیتمی کنند و کسب و کارهای سنتی به حالت اینترنتی در می آیند.

هاشمی افزود: کسب و کارهای سنتی برای مدتی طولانی تنها راه و بهترین راه برای فروش محصول تولیدی، یا ارائه خدمات به مردم بود اما با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و پدید آمدن امکانات جدید، تحول بزرگی در زندگی انسان ایجاد و نیازهای بشر نیز دستخوش تغییر شدند.

وی تاکید کرد: با توجه به رواج گوشی‌های همراه هوشمند و حضور عمده مردم در فضای مجازی، بهترین مکان برای جذب مشتری فضای مجازی بوده و درصد زیادی از مردم نیز در حال حاضر و با توجه به شیوع بیماری کرونا و حضور نیافتن در بازار، از تلفن های هوشمند و شبکه های اجتماعی و اینترنت برای خردید آنلاین استفاده می کنند.

هاشمی بیان داشت: یک کسب و کار با حضور در اینترنت و معرفی خدمات، ویژگی ها و مزایای خود می تواند توجه درصد زیادی از مردم را به خود جلب کند و بسیاری از آن ها را متقاعد به استفاده از خدمات و محصولات خود کند.

کد خبر: ۲۳٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha