۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
۱۶۸ هکتار زمین صنعتی در دامغان به تولیدگران واگذار شد
مدیر عامل شهرک های صنعتی سمنان در گفتگو با بازار:

۱۶۸ هکتار زمین صنعتی در دامغان به تولیدگران واگذار شد

دامغان- باقری، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از واگذاری ۱۶۸ هکتار زمین در نواحی و شهرک های صنعتی دامغان به سرمایه گذاران و تولیدگران خبر داد.

محمد رضا باقری در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی دامغان و در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه ۱۶۸ هکتار زمین به سرمایه گذاران و تولید گران در شهرک ها و نواحی صنعتی دامغان واگذار شد، ابراز کرد: برای این زمین ها اسناد مالکیت نیز تنظیم و صادر شده است.

وی با بیان اینکه مجموعاً ۲۷۵ شرکت این زمین ها را در یافت کردند، ابراز کرد: سند مالکیت تک برگی این اراضی برای اعطا به واحد های کارگاهی، کارخانه ها، تولیدی ها و خدماتی های مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی دامغان آماده شده است.

مدیرعامل شرکت های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه سه منطقه صنعتی شامل شهرک صنعتی دامغان و نواحی صنعتی دیباج و صید آباد در زمره شهرک هایی هستند که اراضی آنها به سرمایه گذاران و واحد های تولیدی و خدماتی و کارگاهی اعطا شده است، افزود: مالکان واحد های تولیدی برای دریافت زمین می بایست پروانه بهره برداری صنعتی و پایان کار داشته باشند.

باقری با بیان اینکه هر شرکتی که این شرایط را داشت می تواند برای دریافت سند تک برگی زمین واحد تولیدی خود اقدام کند، گفت: صدور سند تک برگی مزیت های بسیاری دارد که یکی از آنها می تواند تامین وثیقه بانکی باشد.

وی با بیان اینکه افراد متقاضی می بایست به دفاتر شهرک های صنعتی سراسر استان مراجعه کنند، گفت: امکان انتقال سریع، اعمال ارزش واقعی زمین، امکان رهن دادن واحد و ... در زمره دیگر مزیت های سند تک برگی است.

کد خبر: ۲۳۴٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha