۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
۱۵۸ طرح عمرانی نیمه‌تمام در استان سمنان شناسایی شد/ ضرورت جذب بخش خصوصی
استاندار سمنان:

۱۵۸ طرح عمرانی نیمه‌تمام در استان سمنان شناسایی شد/ ضرورت جذب بخش خصوصی

سمنان– استاندار سمنان با اشاره به شناسایی ۱۵۸ طرح عمرانی نیمه‌تمام در استان گفت: جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای تکمیل این طرح‌ها در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر شامگاه سه‌شنبه در دومین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان که با حضور ویدئوکنفرانسی معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ۱۵۸ طرح نیمه‌تمام در استان شناسایی و به مسئولان کشوری برای تأمین اعتبار به‌صورت نامه‌نگاری گزارش‌شده است.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای تکمیل این طرح‌ها بیان کرد: طرح‌های بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال مالی تکمیل می‌شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به‌عنوان یک سیاست جدی در دولت پیگیری می‌شود، افزود: ایجاد اشتغال برای بانوان بد سرپرست و بی‌سرپرست از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت در این استان است.

آشناگر استفاده از بازار سرمایه و کمک دولت را برای تحقق این هدف ضروری دانست و گفت: کارگزاری بورس، تهیه سهام انگیزشی و سهام اولی موجب ایجاد منبع درآمد برای زنان و به‌خصوص قشر آسیب‌پذیر خواهد بود.

وی در ادامه از نخستین انتصاب یک زن در پست معاونت استانداری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و یادآور شد: شناسایی بانوان توانمند و انتصاب آنان در پست‌های مدیریتی در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان با اشاره به تدوین سند ارتقای جایگاه زنان و خانواده در استان خاطرنشان کرد: برنامه عملیاتی سند ارتقای جایگاه زنان و خانواده استان تا پایان تیرماه سال جاری ارائه خواهد شد.

آشناگر با اشاره به اینکه ۱۵ درصد از مدیران استان سمنان خانم هستند، تصریح کرد: رضایتمندی از عملکرد بانوان کارمند و مدیران خانم بسیار مطلوب است و این امر نشان از توانمندی بانوان در این بخش است.

کد خبر: ۲۳٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha