۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
معامله ۱۲۸ میلیون گواهی سپرده سیمان در بورس کالا
از ابتدای امسال تا ۶ مرداد؛

معامله ۱۲۸ میلیون گواهی سپرده سیمان در بورس کالا

بورس کالا از ابتدای امسال تا هفته منتهی به ۶ مرداد، شاهد معامله ۱۲۸ میلیون و ۴۰۲ هزار گواهی سپرده سیمان معادل ۱۲۸ هزار و ۴۰۲ تن سیمان به ارزش بیش از ۱۸۱ میلیارد تومان بود.

به گزارش بازار، عرضه‌های سیمانی‌ها از امروز (یکشنبه ۸ مرداد) آغاز و دوشنبه (۹ مرداد) تداوم می‌یابد. در عرضه‌های امروز، ۶۶ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۹۰ هزار و ۹۱۰ تن انواع سیمان را روی تابلو می‌برد. شرکت‌های سیمانی از ابتدای سال تا هفته منتهی به ۶ مرداد، ۲۲ میلیون تن سیمان به ارزش ۱۸.۹همت در بازار فیزیکی و ۱۲۸ هزار تن به ارزش ۱۸۱ میلیارد تومان در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالا فروختند.

از کل عرضه‌های امروز سیمانی‌ها در بورس کالا، ۹۰۳ هزار و ۴۴۰ تن سیمان از نوع تیپ ۲، ۹۸ هزار و ۹۵۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۴۲۵، ۸۰ هزار و ۹۲۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۳۲۵ و ۷ هزار و ۶۰۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۵۲۵ خواهد بود.

فروش نزدیک به ۲۲ میلیون تن سیمان تا هفته اول مرداد
از ابتدای امسال تا هفته منتهی به ۶ مرداد ۲۳ میلیون و ۷۰۳ هزار تن انواع سیمان عرضه و با تقاضای ۲۹ میلیون تنی مواجه و بیش از ۲۲ میلیون تن آن دادوستد شد و ارزش ۱۸ هزار و ۹۵۳ میلیارد تومان را ثبت کرد.

۱۲۸ میلیون گواهی تا هفته منتهی به ۶ مرداد
از ابتدای امسال تا هفته منتهی به ۶ مرداد، ۱۲۸ میلیون و ۴۰۲ هزار گواهی سپرده سیمان معادل ۱۲۸ هزار و ۴۰۲ تن سیمان به ارزش بیش از ۱۸۱ میلیارد تومان معامله شد.

کد خبر: ۲۳۴٬۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha