۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
پرداخت ۷۸۰ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی به مشترکین خوش مصرف برق

پرداخت ۷۸۰ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی به مشترکین خوش مصرف برق

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه از ابتدای طرح پاداش صرفه جویی، ۷۸۰ میلیارد تومان پاداش به مشترکین خوش مصرف برق پرداخت شده است گفت: از هر ۳ مشترک برق خانگی، یک نفر مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شدند.

به گزارش بازار، آرش کردی با بیان اینکه در هفته گذشته در ۲ مردادماه، بیشترین میزان اوج مصرف با عدد ۷۲ هزار و ۷۲۴ مگاوات به ثبت رسیدگفت: این میزان رشد، یک رشد تاریخی ۴.۶ درصدی را نسبت به اوج مصرف پارسال با عدد ۶۹ هزار و ۵۰۰ مگاوات نشان می‌دهد.

وی بیان کرد : این هفته، هفته گرمی خواهد بود و امکان دارد در این هفته، اوج مصرف به بیش از ۷۲ هزار مگاوات نیز برسد، بنابراین نیاز داریم مردم همکاری خود را در زمینه مدیریت مصرف برق تداوم بخشند.

وی با بیان اینکه در ماههای خرداد و تیر، میزان انرژی تحویلی به مشترکین ۷ درصد رشد داشته است تصریح کرد: اوج مصرف امسال نسبت به پارسال حدود ۳ هزار و ۲۰۰ مگاوات است که معادل مصرف ۶ استان ایلام، کردستان، کرمانشاه، سمنان، لرستان و اردبیل است.

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: از ابتدای طرح پاداش صرفه جویی، ۳۷ میلیون قبض صادر شده که از این تعداد بیش از ۹ میلیون قبض مشمول دریافت پاداش شدند.

کد خبر: ۲۳۴٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha