۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
شکل گیری رکود نسبی در بازار رمزارزها| احتمال اصلاح قیمت بیت کوین وجود دارد
تحلیل بازار رمزارزها؛

شکل گیری رکود نسبی در بازار رمزارزها| احتمال اصلاح قیمت بیت کوین وجود دارد

قیمت بیت کوین طی روز شنبه همچنان حرکتی افقی داشته و در سطح زیر EMA۵۰ روزه خود در حرکت است که نشان دهنده رکود نسبی در بازار رمزارزها است.

به گزارش خبرنگار بازار، قیمت بیت کوین طی روز شنبه همچنان حرکتی افقی داشته و در سطح زیر EMA۵۰ روزه خود در حرکت است که نشان دهنده رکود نسبی در بازار رمزارزها است.

قیمت بیت کوین روز شنبه و در زمان تنظیم این گزارش،حدود ۲۹۳۵۰ دلار اعلام شده است. با اینحال باید توجه داشت که قیمت فعلی همچنان از حمایت فوری خود روی ۲۸۹۳۰ دلار فاصله داشته و مقاومت فعلی پیش روی آن نیز روی ۳۱۴۶۲ دلار قرار دارد.

اما روند قیمت طی چند هفته گذشته در همین بازه قرار داشته و هنوز نشانه ای از فعالیت گاوها برای شکستن مقاومت مذکور به چشم نمی خورد.

در ادامه مسیر، در صورتیکه بیت کوین موفق به شکست مقاومت ایجاد شده EMA۵۰ روزه خود روی ۲۹۳۵۲ دلاری خود نشود، می توان انتظار اصلاح قیمت تا ۲۸۹۳۰ دلار را داشت که دراینصورت کنترل بازار به دست خرس ها خواهد افتاد.

شکل گیری رکود نسبی در بازار رمزارزها| احتمال اصلاح قیمت بیت کوین وجود دارد

در صورت ادامه اصلاح قیمت از حمایت یاد شده، می بایست منتظر ریزش تا حمایت بعدی یعنی EMA۱۰۰ روزه بیت کوین روی ۲۸۴۱۷ دلار باشیم. اما در صورتیکه این روند باز هم ادامه یابد، سناریوی خوبی پیش روی فعالان بازار رمز ارزها قرار نداشته و می بایست منتظر رسیدن قیمت به کف ۲۶ هزار دلاری بود.

با توجه به قرار داشتن RSIدر محدوده زیر ۵۰، احتمال خرسی شدن مجدد بازار بیش از بهبود وضعیت فعلی آن است.

با اینحال، در صورتیکه گاوها موفق به حفظ قیمت در محدوده مهم بالای کف حمایتی ۲۸۹۳۰ دلاری بیت کوین شوند، قیمت همچنان پتانسیل افزایش را دارد. اما این روند صعودی احتمالی تنها در صورتی موفق خواهد بود که بیت کوین بتواند مقاومت ۳۱۴۶۲ دلاری خود را بشکند.

کد خبر: ۲۳۴٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha