۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
خرید تضمینی تولیدات نیروگاه های خورشیدی در استان بوشهر
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

خرید تضمینی تولیدات نیروگاه های خورشیدی در استان بوشهر

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از خرید تضمینی تولیدات نیروگاه های خورشیدی در استان بوشهر خبر داد و گفت: علاوه بر تسهیلات ارزان قیمت، محصولات این واحدها نیز پیشاپیش خریداری می شود.

احمد محمدی زاده در حاشیه نشست شورای آموزش و پژوهش استان در گفت و گو با خبرنگار بازار با تاکید بر لزوم حمایت از فناوری های نوین و دانش بنیان اظهار داشت: استفاده بهینه از علم و فناوری بویژه در حوزه اشتغالزایی مورد توجه و تاکید قرار دارد.

وی افزود: استان بوشهر دارای پتانسیل بسیار بالایی برای کار و فعالیت اقتصادی است و اگر از امکانات و ظرفیت های موجود، به نحو مطلوب استفاده کنیم، نتایج بسیار خوبی در بر خواهد داشت.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه، استان بوشهر مرز دریایی طولانی دارد، طرح‌های دریامحور از اساسی ترین برنامه های دولت سیزدهم به شمار می رود و اشتغالزایی خوبی نیز دارد.

محمدی زاده همچنین با بیان اینکه طرح های نیروگاه خورشیدی در شهرستان های مختلف استان حمایت و پشتیبانی می شوند گفت: متقاضیان این طرح ها از تسهیلات ارزان قیمت بهره مند می شوند تا بدون دغدغه نسبت به اجرای نیروگاه خورشیدی اقدام کنند.

استاندار بوشهر یادآور شد: همچنین تولیدات این طرح ها نیز پیشاپیش توسط دولت خریداری می شود و در واقع مشمول خرید تضمینی است.

محمدی زاده بیان کرد: مواد اولیه این طرح نیز نور خورشید است که رایگان در دسترس تولید کننده قرار دارد و هیچ نگرانی بابت کمبود مواد اولیه و یا گرانی محصول و ... ندارد.

وی افزود: از متقاضیان دعوت می کنم در سراسر استان نسبت به اجرای طرح های نیروگاه خورشیدی اقدام کنند تا شاهد ایجاد اشتغال پایدار در این زمینه باشیم.

کد خبر: ۲۳۴٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha