۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
۲۵۰ طرح تامین و استحصال آب در کشور در حال اجراست
مدیرکل دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور:

۲۵۰ طرح تامین و استحصال آب در کشور در حال اجراست

مدیرکل دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور با اشاره به برنامه های وزارت نیرو برای تامین آب شرب گفت: ۲۵۰ طرح تامین و استحصال آب در کشور در حال انجام است.

به گزارش بازار، فیروز قاسم‌زاده با بیان اینکه وزات نیرو برای تأمین منابع آب در تمام حوزه‌های مصرفی برنامه بسیار جدی دارد، اظهار داشت: وزارت نیرو طرح‌های مختلف تأمین و استحصال آب، تصفیه‌خانه‌های آب شرب، طرح‌های آبرسانی را در دست اجرا دارد و در زمینه طرح‌های تأمین و استحصال ۲۵۰ طرح در کشور در حال انجام است که می‌توانند آب مطمئن در اختیار مردم قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه تامین پایدار آب شرب در برنامه وزارت نیرو است، خاطرنشان کرد: این مهم با اجرای طرح‌ها تأمین آب پیگیری می‌شود.

مدیرکل دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور با بیان اینکه در حال حاضر طرح‌های اولویت‌دار یکی از موضوعاتی جدی است که در وزارت نیرو دنبال می‌شود، گفت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف شناسایی شدند.

قاسم‌زاده با اشاره به اینکه ویژگی مختلفی(برای پروژه‌های تأمین آب و آبرسانی در کشور) نظیر زمان خاتمه طرح‌ها و اهمیت طرح‌ها برای نقاط مصرف و نیز حساسیتی که در حوزه اجتماعی دارند (برای اولویت‌بندی اجرای پروژه‌های حوزه آب در کشور) شناسایی شد، خاطرنشان کرد: هدف اصلی وزارت نیرو این است که با این پروژه‌ها در تأمین کمی و کیفی آب در سطح کشور ضریب اطمینان بسیار بالایی را داشته باشیم.

کد خبر: ۲۳۴٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha