۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
نیاز به ۱۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه توزیع برق گلستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان مطرح کرد:

نیاز به ۱۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه توزیع برق گلستان

گرگان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: بخش زیادی از شبکه توزیع برق گلستان فرسوده شده و برای اصلاح آن به ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اکبر نصیری ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ مصرف بهینه در جامعه، اظهار کرد: یکی از موارد ضروری رعایت مصرف در کشور، حوزه برق است به این دلیل که در طول سال ۲۰۰ تا ۲۵۰ ساعت مشکل پیک مصرف برق داریم و این در حالی است که تولید هر یک مگاوات حدود پنج میلیارد تومان هزینه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با بیان این که سال گذشته کمترین خاموشی در گلستان اتفاق افتاد، افزود: در حدود ساعت ۱۳ الی ۱۷ مصرف برق در منازل و مراکز تجاری باید کنترل شود.

وی از صرفه جویی ۷۷ مگاواتی گلستان در سال گذشته خبرداد و بیان کرد: یکی از چالش های ما در گلستان سرقت انرژی و بدهی ۱۰۰ میلیارد تومانی ادارات، واحدهای تولیدی و مشترکان خانگی است.

نصیری با تاکید بر این که حیات شبکه برق به پرداخت به موقع قبوض وابسته است،  تصریح کرد: بخش زیادی از شبکه برق گلستان فرسوده است و برای اصلاح آن به ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم که سال گذشته ۳۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شد ولی نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم.

کد خبر: ۲۳٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha