۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
ارائه ۲۴۵ هزار آموزش کسب و کار به مددجویان

ارائه ۲۴۵ هزار آموزش کسب و کار به مددجویان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: سال گذشته با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای ۲۴۵ هزار مورد آموزش‌های مهارتی و کسب و کار به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شد.

به گزارش بازار، مرتضی فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اظهار داشت: براساس تفاهم‌نامه با سازمان فنی و حرفه‌ای که با هدف ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی به مددجویان امضا شده است، سال گذشته بیش از ۲۴۵ هزار مددجو از این آموزش‌ها برخوردار شدند.

فیروزآبادی افزود: همچنین با هدف توسعه اشتغال مددجویان، ۸۷ هزار مددجو از آموزش‌های مقدماتی در حوزه کسب و کار بهره‌مند شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اظهار کرد: سال گذشته ۱۱۳ هزار مددجو آموزش‌های مهارتی و ۹۶ هزار مددجو آموزش‌های پایدارسازی کسب و کار را فرا گرفتند.

فیروزآبادی با اشاره به برنامه سال ۱۴۰۲ کمیته امداد در زمینه کارآموزی به جامعه هدف، خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ هزار دانش‌آموز تحت آموزش‌های کارآموزی و فنی و حرفه‌ای قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: ۵۲ هزار مورد آموزش منجر به شغل و ۴۱ هزار مورد آموزش مهارتی برای سال جاری پیش‌بینی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تاکید کرد: همچنین پنج هزار مورد آموزش آزادکاری و ۸۴ هزار مورد آموزش پایدارسازی شغلی برای مددجویان در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۲۳۳٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha