۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
بهره‌برداری از ۵۰ هزار واحد نهضت ملی در شهرها و روستاها تا پایان شهریور
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد

بهره‌برداری از ۵۰ هزار واحد نهضت ملی در شهرها و روستاها تا پایان شهریور

رییس بنیاد مسکن از برنامه بهره‌برداری ۵۰ هزار واحد نهضت ملی تا پایان شهریور امسال خبر داد و گفت: با احتساب ۵۰ هزار واحد جدید، تعداد واحدهای تحویل متقاضیان شده توسط بنیاد به ۱۹۷ هزار واحد می‌رسد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بخشی از برنامه‌های آن بنیاد را تا پایان شهریور سال جاری برشمرد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: حدود ۲۰ هزار از واحدهای نهضت ملی که توسط بنیاد مسکن در شهرها و روستاها در حال احداث است بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که مالکان این واحدها منتظر پرداخت متمم وام مسکن شهری هستند.

نیکزاد افزود: با توجه به اینکه وام های مسکن در شهرها به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافت با پرداخت مابه التفاوت وام تلاش می‌کنیم تا حداکثر در ۳ ماه آینده ۲۰ هزار واحد با پیشرفت بالای فیزیکی تمام شده و تحویل مردم شود.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با پرداخت متمم تسهیلات تا پایان شهریور و قبل از بازگشایی مدارس ۵۰ هزار واحد تکمیل و تحویل مردم شود.

نیکزاد یادآور شد: با تکمیل و تحویل ۵۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن تعداد واحدهای احداث، تکمیل و تحویل شده توسط بنیاد مسکن به ۱۹۷ هزار واحد خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: استانداران پیگیر پرداخت وام هستند و در اینباره با بانک‌ها جلساتی تشکیل شده است تا روند تخصیص تسهیلات به مالکان واحدهایی که پیشرفت ساخت واحدهایشان مناسب است تسریع شود.

یادآور می‌شود، بر اساس اعلام رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، هم اکنون ۴۵۵ هزار واحد نهضت ملی در شهرها و روستاها توسط آن بنیاد اجرایی شد که از این میزان، ۱۴۷ هزار واحد به متقاضیان تحویل شده و ۳۰۸ هزار واحد نیز در سراسر کشور با پیشرفت‌های متفاوت در دست اجرا قرار دارد.

کد خبر: ۲۳۳٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha