۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
توزیع ۲۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی در اردبیل
به همت ستاد اجرایی امام انجام شد؛

توزیع ۲۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی در اردبیل

اردبیل _ افتخاری، مدیر ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: همزمان با فصل گرما ۲۰۰ دستگاه سرمایشی در بین ساکنان مناطق محروم استان اردبیل توزیع شد.

مهدی افتخاری در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: این ۲۰۰ دستگاه کولر با صرف هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان خریداری و تهیه شده تا در بین محرومان مناطق گرمسیر استان قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: در کنار این اقدام ارزشمند، ستاد اجرایی امام در عرصه های عمرانی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و توزیع لوازم خانگی نیز ورود پیدا کرده تا بتواند یاریگر محرومان و نیازمندان باشد.

مدیر ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: در سال جاری در کنار این فعالیت های گسترده جهادی، به همت ستاد اجرایی امام طرح جهش تولید در دیم زارها نیز اجرایی و عملیاتی شد تا ما شاهد افزایش تولید در دیم زارها باشیم که این برنامه حمایتی از کشاورزان استان اردبیل در سال زراعی پیش رو نیز ادامه خواهد داشت.

افتخاری افزود: سعی ما بر این بوده تا در قالب طرح های اشتغالزا و حمایتی بر مبنای تحولات اقتصادی نیز بتوانیم فرصت اشتغال و کارآفرینی بیشتری را برای بیکاران فراهم کنیم که در این راستا برنامه ریزی ها و هدف گذاری های مناسب در حال انجام است.

مدیر ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان اردبیل بیان کرد: در بخش فناوری های نوین حمایت ستاد اجرایی امام از کارآفرینان و فعالان اقتصادی در حال انجام است که بیش از ۲۹ طرح نیز در این زمینه مورد حمایت و پشتیبانی ستاد اجرایی قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۳۳٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha