۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
۹۰ تولیدکننده پوشاک استان بوشهر تشکیل تعاونی می دهند
در گفت وگو با بازار مطرح شد:

۹۰ تولیدکننده پوشاک استان بوشهر تشکیل تعاونی می دهند

بوشهر- موسوی نژاد مدیر کل اجتماعی استان بوشهر گفت: بیش از ۹۰ تولیدکننده صنعت پوشاک استان بوشهر تشکیل تعاونی می دهند.

سید عباس موسوی نژاد در حاشیه نشست تخصصی با تولید کنندگان پوشاک استان در گفت و گو با خبرنگار بازار ضمن قدردانی از تلاش آنان در حوزه تولید پوشاک ایرانی اسلامی به تشریح این رویداد استانی در حوزه دانش آموزی پرداخت.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر افزود: در این رویداد دانش آموختگان صنعت دوخت و طراحی، هنرجویان هنرستان و دانشجویان این رشته با ارائه طرح های خود در حوزه طراحی پوشاک دانش آموزی به رقابت می پردازند.

وی با تاکید بر لزوم بهره مندی از دانش طراحان و تولیدکندگان خارج از استان بیان داشت: مقدمات لازم برای حضور صاحبان ایده و طراحان نخبه کشوری به منظور تبادل دانش با تولیدکنندگان استانی در حال انجام است.

موسوی نژاد با تاکید بر اهمیت تشکیل تعاونی در صنعت پوشاک استان گفت: تاکنون 90 تولیدکننده در استان شناسایی شده که به منظور بهره مندی هر چه بهتر و رسیدن به چشم انداز پیش بینی شده، بستر های لازم به منظور تشکیل تعاونی در صنعت پوشاک ایرانی اسلامی برای تولید کنندگان فراهم و تسهیل شده است.

موسوی نژاد با اشاره به تاثیر آموزش در این صنعت افزود: در این راستا جلسات تسهیلگری با سرفصل ها و شیوه های نوین برای تولیدکنندگان برگزار می شود.

وی با بیان اهمیت جایگاه های مناسب برای عرضه تولیدات با کیفیت برای دسترسی بی واسطه با قیمت مناسب برای مصرف کنندگان عنوان داشت: با توجه به تاکید وزیر کشور، برنامه و تعاملات سازنده ای برای بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های استانی به منظور ایجاد سکوی فروش در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۲۳۳٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha