۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
۹۵ جواز تأسیس طرح صنعتی در خراسان شمالی صادر شد
رئیس صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی:

۹۵ جواز تأسیس طرح صنعتی در خراسان شمالی صادر شد

بجنورد - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از صدور ۹۵ جواز تأسیس برای احداث طرح‌های تولیدی جدید در استان تا نیمه اول خردادماه در سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، رضا فیروزه گفت: مبلغ پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری مورد نیاز این طرح‌ها برای راه‌اندازی و تکمیل حدود ۳٠ هزار میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه رسالت این سازمان به‌ عنوان متولی تولید و تجارت، مشاوره، حمایت، پیگیری و تسریع در امور متقاضیان ورود به حیطه تولید است، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود اشتغال ایجادی پروژه‌های فوق بیش از هزار نفر به صورت مستقیم باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: می‌توان دریافت، عمده رسته‌های مورد اشتغال بر اساس طبقه‌بندی جوازهای صادر شده، طرح‌های مذکور در زمینه های محصولات کانی غیرفلزی، محصولات شیمیایی، محصولات فلزی فابریکی، محصولات غذایی و آشامیدنی بیشترین صدور مجوزها را داشته است.

فیروزه در پایان تصریح کرد: با اجرا و راه‌اندازی طرح‌های مورد تقاضای سرمایه‌گذاران در رسته‌های صنعتی مذکور شاهد اعتلای بخش اقتصاد استان، جهش تولید و بهره بندی از مواهب آن از جمله کاهش بیکاری و افزایش اشتغال مستقیم و غیرمستقیم بخش تولید خواهیم بود.

کد خبر: ۲۳٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha