۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
سیگنال آر اس آی و مک دی نماد خودرو
بازار گزارش می دهد؛

سیگنال آر اس آی و مک دی نماد خودرو

سیگنال آر اس آی و مک دی نماد خودرو هم نشان می دهد که خروج سرمایه حقیقی از آن کاهش یافته و کم کم سرمایه گذاران آماده ورود به نماد خودرو با پول هوشمند و کلان هستند و کیجونسن سطح حمایت را تایید می کند.

بازار؛ گروه بورس: خودرو آماده لیدری روند صعودی بورس به گزارش سرمایه فردا، شاخص کل بورس در روز سه شنبه بار دیگر سطح دو میلیون واحد را پس گرفت و همین موضوع باعث شد بار دیگر سرمایه گذاران به دنبال گروه ها و نمادهای پر پتانسیل بروند که گروه خودرو به دلیل فاصله ای که با سقف قبلی دارند و همچنین اصلاح عمیق برخی نمادها منجر به این شده که ریسک سرمایه گذاری در آن به صفر نزدیک باشد.

بسیاری از فعالان بازار سرمایه معتقدند که شرکت ایران خودرو نه تنها در تنوع تولید و بهره وری لیدر گروه خودرویی است نقش موثری در تامین خودروی بازار از طریق بورس کالا می تواند داشته باشد

در حال حاضر در بین گروه خودرویی نماد خودرو بیشترین ظرفیت برای رشد را دارد، زیرا بسیاری از فعالان بازار معتقدند که این نماد نه تنها در تنوع تولید و بهره وری لیدر گروه خودرویی است نقش موثری در تامین خودروی بازار از طریق بورس کالا می تواند داشته باشد.

خودرو در حرکت مثبت شاخص کل در موقعیت کنونی بسیار اثرگذار می تواند باشد، از این رو در این گزارش به عوامل بنیادی و تکنیکال نماد خودرو را پرداخته شده است.

در حال حاضر شاخص گروه خودرویی در محدوده حمایتی قرار دارد و نماد خودرو به خط روند بلندمدتی خود رسیده و اندیکاتور آر اس آی و مک دی نماد خودرو هم نشان می دهد که خروج سرمایه حقیقی از آن کاهش یافته و کم کم سرمایه گذاران آماده وارد به نماد خودرو با پول هوشمند و کلان هستند و رسیدن کیجونسن به حمایت هم موقعیت مناسب نماد خودرو را تایید می کند.

افزایش ۱۱ درصدی تعداد خودروهای صادراتی

توسعه محصولات و توقف تولید محصولات قدیمی و همچنین کیفی سازی محصولات تولیدی جاری باعث بهبود رضایت مشتریان شده به همین دلیل این امتیاز باعث می شود که این شرکت قدرت چانه زنی بالاتری برای کسب مجوز افزایش قیمت فصلی در شورای رقابت با ستاد تنظیم بازار داشته باشد.

مدیریت هزینه ها، اصلاح ساختار سرمایه و ایجاد ارزش افزوده در پورتفوی گروه، مطالبات از طریق افزایش دارایی های سرمایه ای، کاهش زبان انباشته شرکت ایران خودرو از طریق عرضه محصولات شرکت ایران خودرو از طریق بورس کالا را محقق می کند

از طرف دیگر افزایش ۱۱ درصدی تعداد خودروهای صادراتی و افزایش ۹۶ درصدی ارزش دلاری صادرات به بازار ونزوئلا و … باعث شده این شرکت بتواند ضمن تامین بخشی از نیاز ارزی خود در راستای کاهش زیان انباشته گام بردارد.

در یک سال گذشته ایران‌خودرو با صادرات ۲ هزار دستگاهی خودرو به بازار ونزوئلا و صادرات قطعات ریخته گری به مشتریان جدید در کشورهای ترکیه، بلاروس و کشورهای اروپایی زمینه افزایش بهره وری و تکمیل سید محصول و همچنین توسعه بازار در سایت های خارجی ختم شده است.

از طرف دیگر مدیریت هزینه ها، اصلاح ساختار سرمایه و ایجاد ارزش افزوده در پورتفوی گروه، مطالبات از طریق افزایش دارایی های سرمایه ای، کاهش زبان انباشته شرکت ایران خودرو از طریق عرضه محصولات شرکت ایران خودرو از طریق بورس کالا همچون هایما، تارا، پژو ۲۰۷، دنا و سورن و تغییر در ترکیب تولید سبد محصولات در سالهای اخیر با وجود تحریم های گسترده غرب علیه صنعت خودروسازی کشورمان نشان می دهد که این صنعت مستقل از فشارهای تحریمی می تواند به پیشرفت خود ادامه دهد و ایران‌خودرو همچنان لیدر این صنعت در خاورمیانه مانده است.

همچنان این صنعت رتبه خود را در حوزه درآمد و اشتغال حفظ کرده و درصد کاهش تیراژ برخی محصولات چندان چشم گیر نبوده است.

سهم تولید ناخالص ملی با افزایش داخلی سازی و صادرات محصولات ایران خودرو تاثیرات مثبت بیشتری در اقتصاد کشور بر جای خواهد گذاشت به همین دلیل دولت باید از این شرکت در بازار سرمایه حمایت کند

در حال حاضر طرح نهضت تعمیق ساخت داخل با جدیت بیشتری در گروه صنعتی ایران خودرو دنبال می‌شود و نتایج مثبت آن را در زمینه افزایش تولید توسعه محصول و رشد کیفی محصولات شاهد هستیم؛ همچنین در بزرگترین خودروساز کشور و خاورمیانه در بخشهای مختلف توسعه محصول گامهای بلندی برداشته شده است.

صنعت خودرو به عنوان صنعت پیشران و بزرگ کشور و در راس آن شرکت ایران خودرو سهم چشم گیری در سرانه تولید ناخالص ملی دارد این میزان سهم با وجود تحریم نیز روند کاهشی چندانی نداشته زیرا با تعمیق ساخت داخل ارزبری محصولات کاهش یافته است.

بدیهی است در آینده نزدیک سهم تولید ناخالص ملی با افزایش داخلی سازی و صادرات محصولات تاثیرات مثبت بیشتری را در اقتصاد کشور بر جای خواهد گذاشت. برنامه ها و اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در حال حاضر مبتنی بر کیفیت و توسعه محصول پی ریزی شده است.

جهش در تولید و تحویل در گروه صنعتی ایران خودرو

این شرکت در همه ماموریت های محوله موضوع، کیفیت بهبود فرایند تولید و افزایش تولید انواع محصولات را در اولویت نخست خود قرار داده، به طوری که تصمیمات کلان و دقیق در این حوزه یکی پس از دیگری با جدیت پیگیری می‌شود.

رشد یک و نیم برابری تولید خودروهای تجاری در ایران خودرو دیزل و رسیدن به جایگاه سودآورترین خودروساز تجاری کشور مقدمه سیاست های سودساز ایران خودرو است

جهش در تولید و تحویل در گروه صنعتی ایران خودرو، مدیریت مانده تعهدات تعهدات معوق و به صفر رسیدن خودروهای دارای کسری و مانده در کف در شرکت به افزایش سهم محصولات برند ایران خودرو در سبد محصولات تولیدی منجر شده است.

همچنین رشد یک و نیم برابری تولید خودروهای تجاری در ایران خودرو دیزل و رسیدن به جایگاه سودآورترین خودروساز تجاری کشور و انجام پروژه های توسعه ای در حوزه محصول و توسعه پلتفرم ایران خودرو باعث ترسیم چشم مثبتی برای سهامداران این شرکت شده است.

کد خبر: ۲۳۳٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha