۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
بودجه دهاقان برای توسعه شهرستان کافی نیست | ظرفیت‌های متنوع سرمایه‌گذاری منطقه
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

بودجه دهاقان برای توسعه شهرستان کافی نیست | ظرفیت‌های متنوع سرمایه‌گذاری منطقه

دهاقان - فرماندار شهرستان دهاقان گفت: بودجه دهاقان برای رفع نیازهای و موجود و توسعه شهرستان کافی نیست اما هنوز جزو مناطق محروم و کم برخوردار قرار ندارد.

علی جمشیدیان در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به افزایش بودجه این شهرستان طی دو سال اخیر اظهار کرد: با این وجود بودجه این شهرستان برای رفع نیازهای موجود و توسعه کافی نیست و باید بودجه بیشتری برای این حوزه در نظر گرفته شود.

وی افزود: شهرستان دهاقان که در ۹۷ کیلومتری اصفهان و در همسایگی استان چهارمحال و بختیاری واقع شده، قطب گلخانه‌های کشور است و محصولات مختلفی را با روش‌های نوین کشت گلخانه‌ای تولید می‌کند.

فرماندار شهرستان دهاقان بیان کرد: البته طی سال‌های اخیر تلاش شده تا حوزه کشاورزی که پیشه اصلی مردم این شهرستان به شمار می‌رود، از تک محصولی فاصله گرفته و با تنوع بخشی در تولید محصولات کشاورزی، زمینه افزایش فروش و انطباق با شرایط کم آبی فعلی کشور بیش از پیش فراهم شود.

وی با اشاره به وضعیت بهداشتی و پزشکی این شهرستان گفت: اگرچه دهاقان یک بیمارستان مختص به خود دارد اما تا حدود یک سال پیش این بیمارستان با کمبود یا نبود پزشک متخصص در حوزه‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کرد اما پس از پیگیری‌های فراوان امروز به نقطه‌ای رسیدیم که در اکثر حوزه‌ها، پزشک متخصص در این بیمارستان مستقر شده و این یک اتفاق مثبت در زمینه پزشکی این شهرستان محسوب می‌شود.

جمشیدیان با بیان اینکه شهرستان دهاقان از ظرفیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، اظهار کرد: متاسفانه این شهرستان با وجود پیگیری‌ها و کمبودهای زیاد موجود، جزو مناطق محروم و کم برخوردار قرار ندارد و بنابراین نمی‌تواند از بودجه‌های بیشتری که این مناطق از آن برخوردار هستند، استفاده کند.

وی تصریح کرد: بنابراین می‌توان گفت بودجه شهرستان دهاقان علی‌رغم افزایش طی دو سال گذشته، هنوز برای رفع نیازهای شهرستان و توسعه آن کافی نیست؛ با این وجود تلاش شده با وجود این کمبودها، زیرساخت‌ها به منظور توسعه صنعت، کشاورزی و گردشگری افزایش یابد و گام‌های ابتدایی این موضوعات برداشته شود.

کد خبر: ۲۳۳٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha