۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
تجارت مرزی در سیستان و بلوچستان از انحصار خارج شود
استاندار سیستان و بلوچستان:

تجارت مرزی در سیستان و بلوچستان از انحصار خارج شود

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه تجارت مرزی در استان باید از انحصار خارج شود، گفت: همه مرزنشینان از منافع مرز بهره‌ مند شوند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری؛ محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با مدیر و معاونین اداره کل صنعت معدن و تجارت استان به بررسی مشکلات حوزه تجارت پرداخت و گفت: مرزنشینان استان باید از منافع همجواری با مرز و عایدات مرزی بهره مند شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به طور مثال در برخی مواقع، میوه انبه که از طریق مرز پاکستان وارد می ‌شود قیمت آن در بازار تهران کمتر از زاهدان است و مردم ما از این همجواری با مرز و واردات اقلام وارداتی بهره‌ ای نمی برند.

کرمی افزود: باید موانع موجود در این بخش بررسی و این تجارت از انحصار خارج شود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر همچنان مشکلاتی در حوزه تجارت وجود دارد که دستگاه‌ های متولی باید با جدیت در جهت رفع آن تلاش کنند.

کرمی تاکید کرد: باید برای تغییر این شرایط و رفع مشکلات برنامه ‌ریزی و ساز و کارهایی را فراهم کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه صنایع تبدیلی و فرآوری باید برای معادن ابلاغ جدی صادر شود که هیچ معدنی مجوز خام فروشی محصولاتش را نداشته باشد.

کرمی بیان داشت: بانک صنعت و معدن باید با سرمایه ‌گذاران تعامل و مدیریت لازم را در ارائه تسهیلات و سرمایه‌گذاری‌ ها داشته باشد.

کد خبر: ۲۳۳٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha