۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
ضرورت اتمام عملیات آسفالت ریزی اتوبان های شهید کسایی و پاسداران تا سه ماه آینده
شهردار تبریز تاکید کرد؛

ضرورت اتمام عملیات آسفالت ریزی اتوبان های شهید کسایی و پاسداران تا سه ماه آینده

تبریز- شهردار تبریز بر تسریع روند اجرای پروژه آسفالت ریزی اتوبان های شهید کسایی و پاسداران تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد عملیات عمرانی این پروژه تا سه ماه آینده توسط سازمان عمران شهرداری به اتمام برسد.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار در حاشیه بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری تبریز، اظهار کرد: رویکرد مدیریت شهری بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توان داخل مجموعه شهرداری همانند سازمان عمران است و با اتکا به توان داخلی موجب اجرای سریع پروژه‌های شهری همراه با توجه به کیفیت را در پی دارد.

وی با اشاره به بودجه ۷۰ میلیارد تومانی سال گذشته سازمان عمران شهرداری، خاطر نشان کرد: مدیریت شهری امسال مطابق با سیاست بهره مندی از ظرفیت های عمرانی خود، بودجه سازمان عمران شهرداری تبریز را به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش داده است.

هوشیار همچنین تصریح کرد: توزیع ۵۰ هزار تن آسفالت در مسیر اتوبان شهید کسایی با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال از مهمترین پروژه های عمرانی سال جاری در حوزه آسفالت ریزی است.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه آسفالت اتوبان های کسایی و پاسداران در اولویت کاری پروژه های عمرانی حوزه آسفالت قرار گیرد، تصریح کرد: سازمان عمران شهرداری در سریعترین زمان ممکن حداکثر تا سه ماه آینده باید عملیات عمرانی در اتوبان های کسایی و پاسداران را تمام کند.

وی با بیان اینکه سازمان عمران باید سال بعد یک مجموعه با درآمد بالا و پایدار تبدیل شود، افزود: این سازمان با استفاده از ظرفیت کارخانه آسفالت می تواند درآمد پایدار مطلوبی برای مجموعه شهرداری ایجاد کند.

هوشیار با بیان اینکه کارکرد شهرداری تنها خدماتی نیست و با بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان می توان اقدام به ارتقای سطح خدمات پرداخت، یادآور شد: استفاده از توان دانش بنیان ها یکی دیگر از عوامل حائز اهمیت جهت ایجاد درآمد پایدار شهرداری تبریز است.

وی در پایان با اشاره به اینکه پروژه تبادل ارس به جاده ارمنستان جزو تکالیف سازمان عمران است، گفت: اجرای پروژه های مجتمع رفاهی، ورزشی و خدماتی شهروند، طرح تبادل ارس و دیگر اقدامات عمرانی با بهره مندی از توان مطالعاتی دیگر کلانشهر ها با لحاظ پیوست های موردنیاز، موجب افزایش عملکرد سازمان می‌شود.

کد خبر: ۲۳۳٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمود IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
      0 0
      اضافه کردن رفوش اتوبان کسایی اشتباه بزرگ بود .باید برای توسعه عرض راه ازحاشیه راه استفاده میشد چون نبودن حایل در وسط مخصوصا درشب ها خطرناک است .بدون معیار بودن طرح زیانباراست